  • Data: 2020-06-04 13:28:49
    Temat: Re: sprzedaż samochodu a podatek 6 miesięcy
    Od: KrzysiekSX <k...@u...gdzies> szukaj wiadomości tego autora

    > normalna sprawa, nie wszytsko jest dla wszystkich - cytując grupowego klasyka :-)
    > Ale może automat robił to odpowiednio, Ty masz może złe nawyki? :-)

    zapewne, ale dobrze mi z nimi i nie zamierzam ich zmieniać. W końcu nie to ładne
    co ładne, tylko co mi się podoba. Jak robisz np. herbatę, i na opakowaniu pisze,
    żeby pić z mlekiem, bo wtedy jest najlepsza zdaniem producenta, to dolewasz mleka?

    > To nie automat winny tylko ESP lub inny ASR.
    > Automat można "rozbujać" - jest na to stosowny zapis w instrukcji. Ale trzeba
    > najpierw wyłączyć kontrolę trakcji/system antypoślizgowy.

    średnio stary amerykaniec, nie było co wyłączać, bo na szczęście nie miał
    żadnego systemu (poza ABS, który czasem się wyłączał, jak wykrył że mu koła się
    kręcą w niespodziewany sposób, czyli na każdym skrzyżowaniu...).
    Rozbujania takiego jak przy manualu nie dało się zrobić wcale, no chyba, że się
    udało rozbujać tylko gazem. Przełączanie D/R trwało tyle czasu, że auto zdążyło
    zwykle stanąć w dołku... na szczęście nie potrzebowałem tego wiele razy. Może
    nowsze konstrukcje mają lepiej, ale automat w moim aucie dawał za dużo momentu
    na koła, gdy miał włączony jakikolwiek bieg i nie nadawał się na warunki zimowe
    śliskie.

    > Wszystkie automaty jakimi jeździłem miały tryb "ręczny" - różnie ralizowany, na
    > wypadek ciągnięcia przyczepy, zjazdu,podjazdu itp.
    > Być może jakaś stara konstrukcja tego nie ma, nie wiem, nie trafiłem.
    >
    > TG
    no właśnie w nowszych są te tryby awaryjne co blokują np. prędkość, ja miałem
    starego, to nie miałem problemu :)

    pozdrawiam Krzysiek