-
Data: 2020-06-04 13:28:49
Temat: Re: sprzedaż samochodu a podatek 6 miesięcy
Od: KrzysiekSX <k...@u...gdzies> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2020.06.01 o 14:40, Tomasz Gorbaczuk pisze:
> W dniu .06.2020 o 14:25 KrzysiekSX <k...@u...gdzies> pisze:
>
>
>> popieram zdanie, że wolę manual :) ale ja nie znoszę po prostu, jak auto sobie
>> coś tam samo kombinuje, a szczególnie jak robi inaczej niż ja bym zrobił (np.
>> zmienia sobie biegi nie wtedy kiedy ja bym zmienił, włącza wycieraczki itp.)
>> Miałem automata: nie zepsuł się, biegi zmieniał szybciej niż ja w manualu,
>> tylko generalnie mnie irytował, bo robił to w złych momentach.
> normalna sprawa, nie wszytsko jest dla wszystkich - cytując grupowego klasyka :-)
> Ale może automat robił to odpowiednio, Ty masz może złe nawyki? :-)
>
zapewne, ale dobrze mi z nimi i nie zamierzam ich zmieniać. W końcu nie to ładne
co ładne, tylko co mi się podoba. Jak robisz np. herbatę, i na opakowaniu pisze,
żeby pić z mlekiem, bo wtedy jest najlepsza zdaniem producenta, to dolewasz mleka?
>> I nie dało się prosto ruszyć na lodzie lub po zasypaniu w śniegu.
> To nie automat winny tylko ESP lub inny ASR.
> Automat można "rozbujać" - jest na to stosowny zapis w instrukcji. Ale trzeba
> najpierw wyłączyć kontrolę trakcji/system antypoślizgowy.
>
średnio stary amerykaniec, nie było co wyłączać, bo na szczęście nie miał
żadnego systemu (poza ABS, który czasem się wyłączał, jak wykrył że mu koła się
kręcą w niespodziewany sposób, czyli na każdym skrzyżowaniu...).
Rozbujania takiego jak przy manualu nie dało się zrobić wcale, no chyba, że się
udało rozbujać tylko gazem. Przełączanie D/R trwało tyle czasu, że auto zdążyło
zwykle stanąć w dołku... na szczęście nie potrzebowałem tego wiele razy. Może
nowsze konstrukcje mają lepiej, ale automat w moim aucie dawał za dużo momentu
na koła, gdy miał włączony jakikolwiek bieg i nie nadawał się na warunki zimowe
śliskie.
>> Mnie osobiście nie dotknął taki problem, ale widziałem filmiki, jak w innych
>> samochodach po kilku próbach ruszenia/jeździe na sypkim/śliskim system łapał
>> error i włączał tryb awaryjny... zajebiście po wypadzie na narty wracać na
>> lawecie do serwisu, żeby wyłączył tryb awaryjny.
>
> Wszystkie automaty jakimi jeździłem miały tryb "ręczny" - różnie ralizowany, na
> wypadek ciągnięcia przyczepy, zjazdu,podjazdu itp.
> Być może jakaś stara konstrukcja tego nie ma, nie wiem, nie trafiłem.
>
> TG
no właśnie w nowszych są te tryby awaryjne co blokują np. prędkość, ja miałem
starego, to nie miałem problemu :)
pozdrawiam Krzysiek
Następne wpisy z tego wątku
- 04.06.20 14:15 Tomasz Gorbaczuk
- 04.06.20 14:19 Cavallino
- 04.06.20 14:31 Tomasz Gorbaczuk
- 04.06.20 16:43 collie
- 05.06.20 10:36 KrzysiekSX
- 05.06.20 10:57 Cavallino
- 05.06.20 11:17 KrzysiekSX
- 05.06.20 12:23 KrzysiekSX
- 05.06.20 12:28 Cavallino
- 05.06.20 14:05 KrzysiekSX
- 05.06.20 15:07 Cavallino
- 05.06.20 18:16 Tomasz Gorbaczuk
- 05.06.20 19:50 Cavallino
- 05.06.20 21:47 Tomasz Gorbaczuk
- 05.06.20 21:55 Tomasz Gorbaczuk
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A