  • Data: 2020-06-05 11:17:56
    Temat: Re: sprzedaż samochodu a podatek 6 miesięcy
    Od: KrzysiekSX <k...@u...gdzies> szukaj wiadomości tego autora

    > Średnio stary to jaki? - 5 letni,10?
    > Ba jak dwódziesto - to to jest taka sytuacja jakbym powiedział, że wszystkie
    > silniki beznzynowe są do du..py bo w mojej syrence 105L bylo głośno, przy 90km/h
    > cała buda wpadała w wibracje i śmierdziało etylinką. Tylko diesle są wspaniałe...

    moj był 20letni, ale skrzynia była 4l60 która generalnie była montowana w autach
    przez około 30 lat w różnych wersjach, ale generalnie to była ta sama skrzynia
    aż do 2012r (rok wg wiki)
    tylko co to ma wspólnego z moimi preferencjami? uważasz, że nowsze auta
    magicznie wyczuwają intencje kierowcy i się dostosowują? czasem mam ochote
    jeździć sobie w ciszy i spokojnie na niskich obrotach, a czasem w hałasie i na
    wysokich, w manualu niema problemu, nawet nie muszę zmieniać trybu pracy napędu :)

    > "tryby awaryjne" nie mają nic wspólnego ze krzynią biegów, zazwyczaj sterownik
    > silnika ogranicza obroty bo mu coś się nie zgadza. Dzieje się to w dieslu,
    > "benzynce", ze skrzynią automatyczną, zrobotyzowaną i "ręczną"
    >
    > TG

    no, tak, błędy silnika to jedna rzecz i może się zdarzyć w dowolnej konfiguracji
    skrzyni, ale dochodzą dodakowe błędy ze skrzyni, bo nie zgadza mu się np
    przekroczona temp w skrzyni (co w manualu nie wystepuje), albo chaotyczne dane z
    obrotów kół na sypkim/śliskim (myśli se automat, że się np. rozdzielacz momentu
    psuje albo inne sprzęgło). I po co mi to jako userowi potrzebne? Osobiście wolę
    mieć w aucie mniej rzeczy do zepsucia się niż więcej.
    Krzysiek