  • 21. Data: 2010-04-01 05:54:02
    Temat: Re: sprzedam GSXR1000K5
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    KJ Siła Słów napisał(a):
    > Ale i tak nie pojedziesz w naprawdę odklejone od głównych dróg miejsca -
    > tam to tylko lekkie 2-suwy.

    KJ czy Ty kiedys jechales 4t enduro? Bo pieprzysz jak potluczony. 2t sie
    w ogole nie nadaje do enduro. A juz zwlaszcza hard enduro.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    motonita tramwajowy

  • 22. Data: 2010-04-01 07:05:21
    Od: n...@s...com

    On Thu, 01 Apr 2010 07:54:02 +0200, Kamil Nowak 'Amil'
    <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    > 2t sie w ogole nie nadaje do enduro.

    Tak wyglada starcie 2 wielkich religi.
    Niedlugo zaczna wybuchac bomby.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 23. Data: 2010-04-01 08:24:21
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    doktorski pisze:

    > Ja rozumiem fascynacje setka pomaranczy ale powyzsze stwierdzenie na
    > sie do realiow dosc nijak...

    A znasz realia np. andyjskie ?

    Bo ja znam.

    KJ

  • 24. Data: 2010-04-01 08:32:57
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-04-01 07:54:02 +0200, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> said:

    > KJ czy Ty kiedys jechales 4t enduro? Bo pieprzysz jak potluczony.

    No przegiął chłopak z tym "tylko".

    > 2t sie w ogole nie nadaje do enduro. A juz zwlaszcza hard enduro.

    Bardzo śmiała teza. Bardzo. Ale masz jakieś wsparcie?
    Bo ja z kolei twierdzę, że jest to taka sama bzdurka, jak powyższe
    "tylko" Zabójczego Jaśka.

    de Fresz

  • 25. Data: 2010-04-01 08:35:18
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > KJ czy Ty kiedys jechales 4t enduro? Bo pieprzysz jak potluczony. 2t sie
    > w ogole nie nadaje do enduro. A juz zwlaszcza hard enduro.

    Raz.

    Lubie pieprzyc, na kazdy sposob.

    2T sie nadaje w tamte miejsca bo worek czesci zamiennych na wiekszosc
    okolicznosci wazy 5 kilo a worek czesci zamiennych do 4T 3 razy tyle.

    Fachowy serwis do 4T w tamtych miejscach istnieje mocno
    korespondencyjnie i zaden Kuczu Ci nie podesle linka do serwisowki jak
    cos krzywo zlozysz.

    KJ

  • 26. Data: 2010-04-01 10:59:29
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    Tomek K. pisze:

    > Nastepny gixer?? Bezsensu. Zwykly smiertelnik i tak nie jest
    > w stanie wyczuc roznicy, czy ma 172 KM w K5, czy 185 KM w K10.
    > Zreszta moim zdaniem gixery K5 i K6 to sa ostatnie prawdziwe gixery.
    > Pozniejsze modele tylko juz przybraly na wadze i wsadzono w nie
    > niepotrzebna elektronike - feminizujac je na maksa - po co komu
    > jakies przelaczniki ograniczania mocy - albo chcesz 1000czka, albo nie.

    Hehe, ale jakie celne spostrzezenie.
    Wiesz dla wiekszosci mistrzow i tak za malo jest te 185KM ;P

    > Po roku spedzonym w Meksyku, zakochalem sie ogolnie w Ameryce
    > Lacinskiej.
    Taki to pozyje..

    > Ameryka Lacinska = bloto + pustynia + dzungla = soft enduro,
    > ktorym wszedzie wjade.
    > Dlatego po bardzo dlugich przemysleniach i analizowaniu roznych wariantow,
    > stwierdzilem, ze jednak nie asfalt.
    > Wybor padl na XT660Z tenere lub ktm690.
    Ja tam mam uraz do KTM ;) Bierz Yamahe tylko w tejze Jamasze bedziesz
    mial po gixerze wrazenie, ze ktos przywiazal kotwice z titanica i
    ciagniesz ja za soba.

    > Nie szukam motocykla do hard endurzenia.
    > Szukam takiego, ktorym wszedzie dotre. W krotkim okresie - po okolicznych
    > lasach i polach (jak najmniej asfaltu), w dlugim okresie po Ameryce
    > Lacinskiej.
    BMW GS800 jakby nie byl tak najebany elektronika nieodporna na "wiedze"
    to tez fajny motur by byl.

    > Jestem juz po wstepnych negocjacjach z dealerem Yamahy.
    > Za XT660Z: pojemny bak (23l), trwaly silnik,
    > regulacja zaworow co 24 tkm, a zmiana oleju co 10 tkm,
    > fajny design.
    Nie ma juz motocykli enduro niestety, tak naprawde albo sa przerosniete
    w mase wynalazki albo crosowki z przylepiona lampa i migczykami.
    Broni sie rzeczona Yamaha wlasnie.

    > Chociaz ta mala masa do mnie przemawia - latwiej wjechalbym w wiekszy teren.
    > Moze macie jakies dodatkowe opinie/przemyslenia??????
    > Myslalem tez o hondzie crf450x, ale on nie nadaje sie do dalszych wypadow
    > - maly bak i czeste serwisy.
    Bak to najmniejszy problem skoro do DRZ400E mozna bylo zamowic 24l
    zbiornik akcesoryjny to do Hądy tym bardziej.
    Z tym, ze te wszystkie dzisiejsze 400-450 z tlokami wysokosci 2cm..
    jakos nie widze dlugowiecznosci w ich wykonaniu. Mimo malej masy i mega
    porecznosci w terenie i ciezkim i lajtowym, czarno widze wyprawe czyms
    takim w stylu tych gosci co na DR350 objechali swiat.

    Takze wspolczuje wybierac taki sprzet bo tak naprawde nie ma oprocz
    Tenery nic godnego uwagi. No chyba ze duze zaplecze finansowe i
    ciezarowka supportu to GS1200 albo Benelli Tre 1130 K Amazonas ;)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 27. Data: 2010-04-01 11:58:29
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "Leszek Karlik" <l...@h...pl> wrote in message
    > On Tue, 30 Mar 2010 23:31:53 +0300, (pj) <j...@g...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Bo to ciezkie uzaleznienie i trudno odstawic, moze czasem jak sie
    > splodzi potomstwo to zdrowy rozsadek rozblysnie najwyzej, ale to tez
    > nie zawsze ;-)

    Ale to niekoniecznie musi byc potomstowo czy obowiazki "domowe". Z czasem
    hobby sie zmienia.. Kiedys tez moglem poswiecic weekend na jazde na moto,
    teraz szkoda mi na to czasu bo wiecej satysfakcji sprawia mi wjechanie na
    gore na rowerze czy wbiegniecie niz pokrecenie nadgarstkiem. I pomimo tego
    ze motocykle nadal lubie, sprowadzam je tylko do roli prozaicznego srodka
    transportu.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 28. Data: 2010-04-01 12:00:41
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    KJ Siła Słów napisał(a):
    > Fachowy serwis do 4T w tamtych miejscach istnieje mocno
    > korespondencyjnie i zaden Kuczu Ci nie podesle linka do serwisowki jak
    > cos krzywo zlozysz.

    Nie no jasne, bedzie w rowie wymienial tloka w 2T, bulka z maslem. To co
    ze bedzie to robil kilka razy w ciagu calej podrozy po Ameryce. W takim
    worku to sie sporo tych tlokow i korb zmiesci. I butelek z olejem do
    mieszanki. No i 2T to w ogole oszczedne sa, ale inna sprawa ze tam
    stacje benzynowe sa na kazdym rogu w dzungli. Macie racje chlopaki.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    motonita tramwajowy

  • 29. Data: 2010-04-01 12:16:50
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-04-01 10:24, KJ Siła Słów pisze:

    > A znasz realia np. andyjskie ?
    >
    > Bo ja znam.

    a jakie one som?

    --
    pozdr
    pj

  • 30. Data: 2010-04-01 12:18:38
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-04-01 09:05, n...@s...com pisze:

    > Tak wyglada starcie 2 wielkich religi.
    > Niedlugo zaczna wybuchac bomby.

    Juz wybuchaja. W moskiewskim metrze to chyba 2t?
    Tak tylko podejrzewam co w polnocnym Kaukazie jest trendy...