-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: sprzedam GSXR1000K5
Date: Thu, 01 Apr 2010 12:59:29 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 61
Message-ID: <hp1uae$6bd$1@news.onet.pl>
References: <hot7jl$gq5$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hotkf8$ufn$1@news.onet.pl>
<hovnfb$7ko$1@atlantis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: acpz213.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1270119566 6509 83.10.231.213 (1 Apr 2010 10:59:26 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 1 Apr 2010 10:59:26 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
In-Reply-To: <hovnfb$7ko$1@atlantis.news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:620084
[ ukryj nagłówki ]Tomek K. pisze:
> Nastepny gixer?? Bezsensu. Zwykly smiertelnik i tak nie jest
> w stanie wyczuc roznicy, czy ma 172 KM w K5, czy 185 KM w K10.
> Zreszta moim zdaniem gixery K5 i K6 to sa ostatnie prawdziwe gixery.
> Pozniejsze modele tylko juz przybraly na wadze i wsadzono w nie
> niepotrzebna elektronike - feminizujac je na maksa - po co komu
> jakies przelaczniki ograniczania mocy - albo chcesz 1000czka, albo nie.
Hehe, ale jakie celne spostrzezenie.
Wiesz dla wiekszosci mistrzow i tak za malo jest te 185KM ;P
> Po roku spedzonym w Meksyku, zakochalem sie ogolnie w Ameryce
> Lacinskiej.
Taki to pozyje..
> Ameryka Lacinska = bloto + pustynia + dzungla = soft enduro,
> ktorym wszedzie wjade.
> Dlatego po bardzo dlugich przemysleniach i analizowaniu roznych wariantow,
> stwierdzilem, ze jednak nie asfalt.
> Wybor padl na XT660Z tenere lub ktm690.
Ja tam mam uraz do KTM ;) Bierz Yamahe tylko w tejze Jamasze bedziesz
mial po gixerze wrazenie, ze ktos przywiazal kotwice z titanica i
ciagniesz ja za soba.
> Nie szukam motocykla do hard endurzenia.
> Szukam takiego, ktorym wszedzie dotre. W krotkim okresie - po okolicznych
> lasach i polach (jak najmniej asfaltu), w dlugim okresie po Ameryce
> Lacinskiej.
BMW GS800 jakby nie byl tak najebany elektronika nieodporna na "wiedze"
to tez fajny motur by byl.
> Jestem juz po wstepnych negocjacjach z dealerem Yamahy.
> Za XT660Z: pojemny bak (23l), trwaly silnik,
> regulacja zaworow co 24 tkm, a zmiana oleju co 10 tkm,
> fajny design.
Nie ma juz motocykli enduro niestety, tak naprawde albo sa przerosniete
w mase wynalazki albo crosowki z przylepiona lampa i migczykami.
Broni sie rzeczona Yamaha wlasnie.
> Chociaz ta mala masa do mnie przemawia - latwiej wjechalbym w wiekszy teren.
> Moze macie jakies dodatkowe opinie/przemyslenia??????
> Myslalem tez o hondzie crf450x, ale on nie nadaje sie do dalszych wypadow
> - maly bak i czeste serwisy.
Bak to najmniejszy problem skoro do DRZ400E mozna bylo zamowic 24l
zbiornik akcesoryjny to do Hądy tym bardziej.
Z tym, ze te wszystkie dzisiejsze 400-450 z tlokami wysokosci 2cm..
jakos nie widze dlugowiecznosci w ich wykonaniu. Mimo malej masy i mega
porecznosci w terenie i ciezkim i lajtowym, czarno widze wyprawe czyms
takim w stylu tych gosci co na DR350 objechali swiat.
Takze wspolczuje wybierac taki sprzet bo tak naprawde nie ma oprocz
Tenery nic godnego uwagi. No chyba ze duze zaplecze finansowe i
ciezarowka supportu to GS1200 albo Benelli Tre 1130 K Amazonas ;)
--
pozdr
Rogal
Tiger1050
http://www.rogal.riders.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 01.04.10 11:58 Iguan007
- 01.04.10 12:00 Kamil Nowak 'Amil
- 01.04.10 12:16 (pj)
- 01.04.10 12:18 (pj)
- 01.04.10 12:21 (pj)
- 01.04.10 12:23 (pj)
- 01.04.10 12:36 gildor
- 01.04.10 12:49 (pj)
- 01.04.10 12:58 n...@s...com
- 01.04.10 14:06 KJ Siła Słów
- 01.04.10 14:12 KJ Siła Słów
- 01.04.10 14:26 marider
- 01.04.10 14:31 marider
- 01.04.10 15:01 (pj)
- 01.04.10 20:23 Tytus
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-12-21 Warszawa => Java Developer <=
- 2024-12-21 Zalesie Borowe => Medical Equipment Service Engineer <=
- 2024-12-21 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=