    From: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: sprzedam GSXR1000K5
    Date: Thu, 01 Apr 2010 12:59:29 +0200

    Tomek K. pisze:

    > Nastepny gixer?? Bezsensu. Zwykly smiertelnik i tak nie jest
    > w stanie wyczuc roznicy, czy ma 172 KM w K5, czy 185 KM w K10.
    > Zreszta moim zdaniem gixery K5 i K6 to sa ostatnie prawdziwe gixery.
    > Pozniejsze modele tylko juz przybraly na wadze i wsadzono w nie
    > niepotrzebna elektronike - feminizujac je na maksa - po co komu
    > jakies przelaczniki ograniczania mocy - albo chcesz 1000czka, albo nie.

    Hehe, ale jakie celne spostrzezenie.
    Wiesz dla wiekszosci mistrzow i tak za malo jest te 185KM ;P

    > Po roku spedzonym w Meksyku, zakochalem sie ogolnie w Ameryce
    > Lacinskiej.
    Taki to pozyje..

    > Ameryka Lacinska = bloto + pustynia + dzungla = soft enduro,
    > ktorym wszedzie wjade.
    > Dlatego po bardzo dlugich przemysleniach i analizowaniu roznych wariantow,
    > stwierdzilem, ze jednak nie asfalt.
    > Wybor padl na XT660Z tenere lub ktm690.
    Ja tam mam uraz do KTM ;) Bierz Yamahe tylko w tejze Jamasze bedziesz
    mial po gixerze wrazenie, ze ktos przywiazal kotwice z titanica i
    ciagniesz ja za soba.

    > Nie szukam motocykla do hard endurzenia.
    > Szukam takiego, ktorym wszedzie dotre. W krotkim okresie - po okolicznych
    > lasach i polach (jak najmniej asfaltu), w dlugim okresie po Ameryce
    > Lacinskiej.
    BMW GS800 jakby nie byl tak najebany elektronika nieodporna na "wiedze"
    to tez fajny motur by byl.

    > Jestem juz po wstepnych negocjacjach z dealerem Yamahy.
    > Za XT660Z: pojemny bak (23l), trwaly silnik,
    > regulacja zaworow co 24 tkm, a zmiana oleju co 10 tkm,
    > fajny design.
    Nie ma juz motocykli enduro niestety, tak naprawde albo sa przerosniete
    w mase wynalazki albo crosowki z przylepiona lampa i migczykami.
    Broni sie rzeczona Yamaha wlasnie.

    > Chociaz ta mala masa do mnie przemawia - latwiej wjechalbym w wiekszy teren.
    > Moze macie jakies dodatkowe opinie/przemyslenia??????
    > Myslalem tez o hondzie crf450x, ale on nie nadaje sie do dalszych wypadow
    > - maly bak i czeste serwisy.
    Bak to najmniejszy problem skoro do DRZ400E mozna bylo zamowic 24l
    zbiornik akcesoryjny to do Hądy tym bardziej.
    Z tym, ze te wszystkie dzisiejsze 400-450 z tlokami wysokosci 2cm..
    jakos nie widze dlugowiecznosci w ich wykonaniu. Mimo malej masy i mega
    porecznosci w terenie i ciezkim i lajtowym, czarno widze wyprawe czyms
    takim w stylu tych gosci co na DR350 objechali swiat.

    Takze wspolczuje wybierac taki sprzet bo tak naprawde nie ma oprocz
    Tenery nic godnego uwagi. No chyba ze duze zaplecze finansowe i
    ciezarowka supportu to GS1200 albo Benelli Tre 1130 K Amazonas ;)

    --
    pozdr
    Rogal