  • Data: 2014-11-03 14:45:37
    Temat: Re: sprzedac czy jezdzić...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    W dniu poniedziałek, 3 listopada 2014 10:28:12 UTC+1 użytkownik J.F.
    napisał:

    > Nie, to jest zle zabezpieczenie fabryczne.
    > Jakby bylo lepsze i zaczelo rdzewiec auto w wieku 12 lat, to bysmy
    > powiedzieli ze auto w zasadzie zuzyte i czas na szrot ... a tak to
    > firma straci klienta lub kilku.
    >
    >Która firma? Ta co go wyprodukowała? Z informacji jakie ma ta firma
    >pierwszy właściciel używa ich samochodu 3-5 lat. On ma być
    >zadowolony. Jak pierwszy klient zamierza używać nowy samochód dłużej
    >to logika nakazuje zabezpieczyć go dodatkowo przed korozją.

    Ale fama sie roznosi. Jak w 8 letnim wychodzi rdza, to juz na 5 letnie
    ceny spadaja - a to dotyczy pierwszego wlasciciela bezposrednio :-)

    No i inne marki jakos nie ma ja problemu z przetrwaniem 10 lat z
    niewielka iloscia rdzy, co stawia zabezpieczanie pod pytajnikiem.

    Zabezpieczyc ekstra - nie mowie nie.
    Tylko ze solidne zabezpieczenie wymaga sporo roboty, wiec jest drogie
    ... no i trudna znalezc fachowca, ktory to solidnie zrobi.

    J.