    From: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: splitter clone+ - porażka
    Date: Fri, 13 Nov 2009 15:07:45 +0100

    Dnia Fri, 13 Nov 2009 01:29:43 -0800 (PST), Magotim napisał(a):

    > No właśnie dlatego zapewne sam przyznasz że tytuł tej grupy
    > dyskusyjnej powinien nosić nazwę np. "Splitter Clone+ wrażenia"

    Ta grupa dyskusyjna nazywa się pl.rec.telewizja, natomiast "splitter
    clone+ - porażka" jest tytułem tzw. wątku.
    Tytuł wątkowi nadaje jego twórca i w tym wypadku tytuł ten jest jak
    najbardziej uzasadniony.

    > albo
    > "splitter Clone+ działanie" lub coś innego (neutralnego) w tym stylu a
    > nie od razu że to niewypał.

    To, co napisałeś, byłoby słuszne w przypadku forum, które stanowi coś w
    rodzaju bazy wiedzy, ale nie w przypadku grupy dyskusyjnej, która (jak
    sama nazwa wskazuje) służy głównie do dyskutowania na określone tematy.

    > Pewnie sam Pan DeSola przyzna mi racje że
    > tytuł tej grupy dyskusyjnej jest zbyt ostry i że raczej zniechęca
    > innych do dyskusji i coś im sugeruje.

    Tytuł wątku wcale nie zniechęca do dyskusji, a tylko do zakupu
    urządzenia, które okazało się bublem.
    Gdy splitter zacznie poprawnie działać także innym użytkownikom, nie
    tylko Tobie, to na pewno wtedy ukażą się także pozytywne komentarze na
    jego temat.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof