eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaspawanie blach karoseryjnych palnikiem "na styk"Re: spawanie blach karoseryjnych palnikiem "na styk"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.neostrada.pl!a
    tlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "Alexander" <A...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: spawanie blach karoseryjnych palnikiem "na styk"
    Date: Wed, 26 Aug 2009 13:26:49 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 26
    Message-ID: <h736ov$qud$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <h70h0i$5je$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <7...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ekh142.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1251286623 27597 83.21.175.142 (26 Aug 2009
    11:37:03 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 26 Aug 2009 11:37:03 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:25121
    [ ukryj nagłówki ]

    > Już Ci napisałem że masz rację. Ale bez względu na informacje jakie
    > posiadłeś z
    > internetu ja w dalszym ciągu, jak mi się dziura w tłumiku albo rurze
    > wydechowej
    > zrobi. Pojadę tam gdzie mi to palnikiem acetylenowym pospawają. Jak będę
    > musiał
    > wymienić cały błotnik to niech to zrobią migiem.

    Ok poddaję się z "ludową mądrością" nie wygrasz....
    Dla Twojej informacji: wiedzę podstawową mam nie z Internetu tylko ze
    studiów i praktyki (ciekawe skąd Ty czerpiesz widzę - może skończyłeś
    spawalnictwo?), podkreślam, że nie twierdzę że Twój cudooowny palnik jest
    _całkowicie bezużyteczny_ - do "łatania rdzy kolejną", palenia itp. jest
    dobry - no i oczywiście do podgrzewania. Natomiast twierdzę że obecnie
    stosowane metody dają o wiele wyższą jakość, chociaż są mniej popularne ze
    względu na cenę urządzeń i materiałów.
    Ja podchodzę do naprawy samochodu tak, że wolę żeby mi zrobili wstawkę ze
    "zdrowego" materiału niż "spawać rdzę" bo takie coś zazwyczaj szybko
    wychodzi - miałem w poprzednim samochodzie porównanie - raz zrobili mi
    "taniej" po 1,5 roku były takie wrzody pod lakierem że trzeba było robić
    ponownie - potem zrobili "jak książka mówi" i było ok przez 3 lata aż go
    sprzedałem... Wybór należy do właściciela samochodu.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: