-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.neostrada.pl!a
tlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: "Alexander" <A...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Subject: Re: spawanie blach karoseryjnych palnikiem "na styk"
Date: Wed, 26 Aug 2009 13:26:49 +0200
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 26
Message-ID: <h736ov$qud$1@nemesis.news.neostrada.pl>
References: <h70h0i$5je$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<7...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: ekh142.neoplus.adsl.tpnet.pl
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1251286623 27597 83.21.175.142 (26 Aug 2009
11:37:03 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 26 Aug 2009 11:37:03 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:25121
[ ukryj nagłówki ]> Już Ci napisałem że masz rację. Ale bez względu na informacje jakie
> posiadłeś z
> internetu ja w dalszym ciągu, jak mi się dziura w tłumiku albo rurze
> wydechowej
> zrobi. Pojadę tam gdzie mi to palnikiem acetylenowym pospawają. Jak będę
> musiał
> wymienić cały błotnik to niech to zrobią migiem.
Ok poddaję się z "ludową mądrością" nie wygrasz....
Dla Twojej informacji: wiedzę podstawową mam nie z Internetu tylko ze
studiów i praktyki (ciekawe skąd Ty czerpiesz widzę - może skończyłeś
spawalnictwo?), podkreślam, że nie twierdzę że Twój cudooowny palnik jest
_całkowicie bezużyteczny_ - do "łatania rdzy kolejną", palenia itp. jest
dobry - no i oczywiście do podgrzewania. Natomiast twierdzę że obecnie
stosowane metody dają o wiele wyższą jakość, chociaż są mniej popularne ze
względu na cenę urządzeń i materiałów.
Ja podchodzę do naprawy samochodu tak, że wolę żeby mi zrobili wstawkę ze
"zdrowego" materiału niż "spawać rdzę" bo takie coś zazwyczaj szybko
wychodzi - miałem w poprzednim samochodzie porównanie - raz zrobili mi
"taniej" po 1,5 roku były takie wrzody pod lakierem że trzeba było robić
ponownie - potem zrobili "jak książka mówi" i było ok przez 3 lata aż go
sprzedałem... Wybór należy do właściciela samochodu.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.08.09 11:31 Alexander
- 26.08.09 11:58 Alexander
- 26.08.09 17:01 Doc
- 27.08.09 06:52 Alexander
- 27.08.09 07:37 Alexander
- 27.08.09 11:16 kogutek
- 27.08.09 13:50 Alexander
- 27.08.09 20:01 k...@o...pl
- 28.08.09 06:22 Alexander
- 28.08.09 08:21 Jackare
- 28.08.09 08:33 Konrad Anikiel
- 28.08.09 08:35 kogutek
- 28.08.09 09:00 Alexander
- 29.08.09 13:20 Jackare
- 29.08.09 13:49 Alexander
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
- Nieparzyste dmuchanie
- Klej "samopoziomujący"
- Kocioł CO po raz kolejny
- zapora Stronie Slaskie
- powodz
- Nie atom tylko fotowoltanika i elektroliza
- Test samoodkręcania nakrętek
- Budowlańcy pomóżcie
- wyciskanie/odlewanie hdpe. Co ma sens?
- Pomysł na czujnik przeciążenia siłownika.
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe