  • Data: 2012-10-22 01:24:24
    Temat: Re: sortowanie
    Od: Roman W <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 21 października 2012 23:51:19 UTC+1 użytkownik Edek Pienkowski
    napisał:
    > Ponurą porą Sun, 21 Oct 2012 14:05:50 -0700, Roman W wyszeptał:

    > Podstaw pod Win7 dowolny inny XP i jest to samo. Z Win 7 sklonowali
    > automatyczne zachowania okien przy przenoszeniu, ale ja to zawsze wywalam
    > bo mi tylko przeszkadza. Inne cechy nie wiem skąd są, nie widziałem ich
    > nigdzie wcześniej.

    No ale teraz mowimy o pierdolach, takich jak pozycja przycisku zamykajacego okno
    (OIDP byla o to ostra klotnia w Gnome kiedys). Kiedy popatrzec na DUZE innowacje,
    takie jak sama koncepcja srodowiska okienkowego sterowanego myszka, koncepcja arkusza
    kalkulacyjnego, relacyjne bazy danych, czy ze swiezszych
    zintegrowane zarzadzanie mediami w stylu iTunes albo rozbudowane aplikacje WWW w
    stylu Gmail -- to wszystko to wprowadzily do uzytku firmy komercyjne albo osrodki
    akademickie. Ruch Open Source podaza ich sladami i reimplementuje
    cudze pomysly, najwyzej je zmieniajac w detalach (takie jak jakis tam szczegol
    zachowania okna przy przenoszeniu, o ktrym wspomniales).

    Jesli uwazasz ze jest inaczej, to bardzo prosze -- podaj przyklad duzej innowacji
    ktora narodzila sie w srodowisku Open Source.

    > To jakiś poroniony pomysł. I to pod tym linkiem i próby sprzedaży.

    > Zdanie does not compute, nie wiem co miałeś na myśli.

    Wiec moze tylko dlatego nie ma komercyjnych zamiennikow Excela, bo nie ma
    na to rynku.

    RW