  • Data: 2012-10-22 02:15:45
    Temat: Re: sortowanie
    Od: Roman W <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 22 października 2012 00:46:26 UTC+1 użytkownik Stachu 'Dozzie'
    K. napisał:
> [...]
    okienkowego sterowanego myszka, koncepcja arkusza kalkulacyjnego, relacyjne bazy
    danych, czy ze swiezszych
    stylu Gmail -- to wszystko to wprowadzily do uzytku firmy komercyjne albo osrodki
    akademickie. Ruch Open Source podaza ich sladami i reimplementuje

    ktora narodzila sie w srodowisku Open Source.

    > CFEngine.

    Projekt akademicki. Tak jak mowilem, innowacje wychodza z komercyjnych firm
    albo osrodkow akademickich.

    > RRD.

    Sponsorowany przez firmy.

    (No i mi chodzilo jednak o cos bardziej fundamentalnego niz Twoje przyklady,
    ale widac na bezrybiu i rak ryba.)

    RW