  • Data: 2012-10-22 12:17:51
    Temat: Re: sortowanie
    Od: Roman W <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 22 października 2012 10:47:27 UTC+1 użytkownik Stachu 'Dozzie'
    K. napisał:

    > Nie chodzi o to czy był, tylko jak to działa z zależnościami i resztą
    > okolicy. Nic wcześniej nie było równie dobre.

    Ba, podobnie jak VisiCalc mial mniej funkcjonalnosci niz Excel 2007, ale to jednak
    nie znaczy, ze innowacja zaczela sie od Excela a nie od VisiCalca.

    > Yet still, co to ma udowodnić?

    To, ze przy wszystkich zaletach ruchu Open Source, to nie on popycha technologie IT
    do przodu, tylko jest dzialalnoscia wtorna wobec dzialalnosci komercyjnej i
    tradycyjnych programow badawczych. To, ze akademicy czesto udostepniaja efekty swojej
    pracy na licencjach Open Source, nie ma tu nic do rzeczy.

    RW