  • Data: 2012-10-22 01:15:07
    Temat: Re: sortowanie
    Od: Edek Pienkowski <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ponurą porą Sun, 21 Oct 2012 14:01:15 -0700, Roman W wyszeptał:

    > Nie ma ich m.in. dlatego, ze w polskiej nauce jest tyle bucerii, co
    > ludzi po prostu zniecheca.

    M.in. też ich nie ma dlatego, bo w użyciu komputera są tylko stopień
    powyżej większości sekretarek: office i kilka programów do liczenia.
    Boli jak się takie rzeczy czyta, oprócz humanistów oczywiście.

    Nie chcę się wdawać w dyskusję kto jest bucem a kto nie, ale w polskiej
    kulturze ogólnie lepiej jest się nie wychylać i już jakiś czas temu
    zauważyłem, że ma to przemożny wpływ na to co ludzie mówią, o czym nie
    mówią, co robią i czego nie robią. Mówię i o nauce i o niektórych firmach,
    meritum przegrywa z kulturą, choćby ci kulturalni byli po prostu dość
    głupi i jechali na zgadzaniu się z równie ważnymi często do granic
    absurdu.

    Mam nadzieję, że to powyższe to tylko mój odpał w dziwną stronę, ale
    takie miałem w paru miejscach wrażenie.

    --
    Edek