  • Data: 2012-10-17 16:40:25
    Temat: Re: sortowanie
    Od: Baranosiu <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17.10.2012 kenobi <p...@g...com> napisał/a:
    > mmx to przestarzala podsekcja procka,
    > cos jak te funkcje do liczenia na bcd
    > nie wiem czy warto sie zajmowac i
    > przejmowac mmx a sse jest juz na innych
    > rejestrach i o ile wiem nie trzeba
    > nic przelaczac anie wlaczac. W kazdym razie
    > jak ja pisze sobie procke ktora uzywa sse
    > to nie mam zadnych problemow

    Owszem zgoda, niemniej jednak żadna funkcja biblioteczna nie może
    zakładać, że MMX nie jest używane i jak "widzi" że w rejestrach MMX są
    dane różne od zera, to MUSI je jakoś zachować, bo nie wiadomo czy te
    dane są potrzebne czy nie, a przed wykonaniem obliczeń
    zmiennoprzecinkowych TRZEBA zresetować FPU (a przynajmniej tyle mówi
    specyfikacja Intela) co spowoduje wyzerowanie wszystkich rejestrów
    FPU/MMX a nie tylko tych, których użyjemy. Jeśli cały kod napiszesz w
    assemblerze, to możesz iść "na skróty" i w ogóle nie dotykać MMX, ale
    z punktu widzenia twórcy biblioteki nie można robić tego typu
    założenia :D