  • Data: 2013-07-04 14:20:22
    Temat: Re: smsy w UTFie?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:51d53045$0$1246$65785112@news.neostrada.pl...
    > Zalezy, ja sms wysylam malo, to mi zaden pakiet niepotrzebny.
    > A wtedy te pojedyncze SMS drogie sa :-)

    Pakiety pakietami ale ostatnio coraz popularniejsze abonamenty
    ze wszystkim "unlimited" gdzie tylko za GB internetu płacisz...
    Wtedy się już niczym takim jak UTF nie przejmujesz tylko piszesz
    tyle ile potrzeba. Zwłaszcza jak smartfon ładnie sam zlepia
    podzielone przez operatora SMSy tak aby wyglądały w oryginale.