  • Data: 2010-03-25 13:28:49
    Temat: Re: smar na E8500
    Od: "Santana" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Dexter-Labolatory" <d...@w...pl> napisal w
    wiadomosci news:hofnnj$r4r$1@news.task.gda.pl...

    > Miedzy nozkami to moze w wanience/myjce ultradzwiekowej + izopropanol ?
    > (wanienka lepiej jak ma mozliwosc podgrzania wtedy sa lepsze rezultaty
    > takiego czyszczenia)

    Potrzebny dodatkowy sprzet i do tego smród izopropanolu. Po co utrudniac
    sobie zycie skoro sa proste i tanie metody? To tak jak z czyszczeniem
    ekranów. Mozna kupic wypasione sciereczki, plyny i inne bajery. A wystarczy
    papierowy recznik i plyn do mycia szyb :) Zaraz sie podniosa glosy oburzenia
    róznych gadzeciarzy, ale mam to gdzies ;) Od lat tak czyszcze monitory CRT,
    LCD i telewizor plazmowy i na zlosc producentom smiesznych i nieprzyzwoicie
    drogich sciereczek nic sie zlego nie stalo :)