  • 1. Data: 2010-03-24 22:13:31
    Temat: smar na E8500
    Od: sdh <s...@g...com>

    Witam!
    Wlasnie wymienialem procesor. Stary (Intel Core 2 Duo E8500), ktory
    wyjalem z plyty jest caly w srebrnym smarze. Podobnie radiator. W jaki
    sposob nalezy oczyscic procesor, aby moc go uzywac z nowym radiatorem
    w innym komputerze?
    Z gory dzieki za rady

  • 2. Data: 2010-03-24 22:34:33
    Temat: Re: smar na E8500
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "sdh" <s...@g...com> wrote in message
    d.googlegroups.com...
> [...]
    > wyjalem z plyty jest caly w srebrnym smarze. Podobnie radiator. W jaki
    > sposob nalezy oczyscic procesor, aby moc go uzywac z nowym radiatorem

    wytrzec?
    nie zapomniec o nalozeniu nowej dawki przed montowaniem nowego radiatora
    (o ile ow nie posiada wlasnej warstwy)

    dawnymi czasy to z bialego syfu durona mylem w wodzie z ludwikiem :P

  • 3. Data: 2010-03-24 22:39:10
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Uzytkownik "sdh" <s...@g...com> napisal w wiadomosci
> [...]
    > wyjalem z plyty jest caly w srebrnym smarze. Podobnie radiator. W jaki
    > sposob nalezy oczyscic procesor, aby moc go uzywac z nowym radiatorem

    Recznik papierowy i naprzód :) A jesli jestes wybitnym pedantem to plyn
    ludwik z woda plus szczoteczka do paznokci :) Ale potem i tak bedzie trzeba
    umytego proca ubrudzic nowa pasta :)

  • 4. Data: 2010-03-25 06:25:58
    Od: "Dexter-Labolatory" <d...@w...pl>

    Uzytkownik "Santana" <s...@i...pl> napisal:

    > Recznik papierowy i naprzód :) A jesli jestes wybitnym pedantem to plyn
    > ludwik z woda plus szczoteczka do paznokci :) Ale potem i tak bedzie
    > trzeba umytego proca ubrudzic nowa pasta :)

    a ja zdradze Wam moj sposob
    troche srodka o nazwie PRINTER 66 + recznik papierowy

    cud miod sposob palce lizac mozecie skladac pochwaly, ze tak szybko i latwo
    sie czysci ;P

  • 5. Data: 2010-03-25 06:57:23
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

> [...]
    > wyjalem z plyty jest caly w srebrnym smarze. Podobnie radiator. W jaki
    > sposob nalezy oczyscic procesor, aby moc go uzywac z nowym radiatorem

    Uwazaj na "srebrny smar" bo gdy niechcacy dostanie sie miedzy nózki procka
    to moze byc trudno go uruchomic.
    Mialem to w nagrywarce. Posmarowalem ciut za duzo, dostal sie miedzy nózki
    i nie udalo mi sie doprowadzic do uzywalnosci (nagrywarka CD), pomimo
    intensywnego
    i dokladnego mycia.

  • 6. Data: 2010-03-25 08:45:34
    Od: sdh <s...@g...com>

    Dzieki za wszystkie odpowiedzi. Pytam, bo nie chce uszkodzic
    procesora, a moje obawy plyna stad, ze w manualach Intela kaza
    wszystko robic w rekawiczkach i na jakiejs macie antyelektrycznej ;))

  • 7. Data: 2010-03-25 09:04:42
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    > a ja zdradze Wam moj sposob
    > troche srodka o nazwie PRINTER 66 + recznik papierowy
    >
    > cud miod sposob palce lizac mozecie skladac pochwaly, ze tak szybko i
    > latwo sie czysci ;P

    WD40 dziala identycznie :)

  • 8. Data: 2010-03-25 09:28:43
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "sdh" <s...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > Dzieki za wszystkie odpowiedzi. Pytam, bo nie chce uszkodzic
    > procesora, a moje obawy plyna stad, ze w manualach Intela kaza
    > wszystko robic w rekawiczkach i na jakiejs macie antyelektrycznej ;))

    Ale to nie ma nic wspólnego z radiatorem i smarowaniem.
    Mata antystatyczna to raczej w produkcji.
    Ty musisz zadbac, aby nie elektryzowac sie statyczna elektrycznoscia..
    To te "kopniecia" jak chodzisz po sztucznym dywanie w obuwiu
    z izolacyjna podeszwa. Przed montazem musisz sie "rozladowac" dotykajac
    kaloryfera np.
    lub innej uziemionej czesci. Nic prockowi nie bedzie grozilo:).

    Artur(m)

  • 9. Data: 2010-03-25 11:18:05
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Uzytkownik "Santana" napisal:

    > plyn ludwik z woda ...

    Wlos jezy sie na glowie od takich pomyslów i ich propagowania. Jak ktos
    bedzie jeszcze wiekszym pedantem to wrzuci do pralki, albo zmywarki (z
    calgonem)? Paranoja.

    Te pasty sa oparte na rozpuszczalnikach organicznych. Najczesciej do ich
    zmycia wystarczy alkohol (chocby denaturat).

    Remek

  • 10. Data: 2010-03-25 11:51:13
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

> [...]
    > wyjalem z plyty jest caly w srebrnym smarze. Podobnie radiator. W jaki
    > sposob nalezy oczyscic procesor, aby moc go uzywac z nowym radiatorem

    Alkohol izopropylowy na papierowym reczniku dobrze to rozpuszcza. Srebrna
    pasta jest wyjatkowo upierdliwa.