-
Data: 2017-11-04 12:00:49
Temat: Re: smar miedziowy
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik Adam a...@p...onet.pl ...
>> (...)
>> Czesto tak.
>> Ale zeby to była ogólna przypadłosc i zeby zaden nigdzie nie
>> wiedział? Jest gosc który zajmuje sie tylko i wyłącznie wykrecaniem
>> i odratowywaniem sytuacji jak sie juz ta swieca odkreci wiec az
>> niewiarygodnym wydaje sie, zeby nikt nie wiedział ze da sie
>> prosciej. Niemniej kto pyta, nie bładzi wiec zapytam.
>>
> Wydaje mi się, że (nie tylko w tej branży) usługodawca woli sprzedać
> przysłowiowe ryby, niż wędkę.
>
To jest oczywiście jasne.
> Albo inaczej: opór na wiedzę. Ktoś mu coś pokazał, i tego się
> trzyma.
>
Ok, tak jak mowiłem, spytam z czystej ciekawości przy okazji.
> W instrukcjach serwisowych (choćby Haynes, często też fabryczne) są
> takie metody opisywane.
> Taki przypadek: Spotkałem fabryczny podręcznik przykręcania głowicy
> do dizla w terenówce. Dizel klasyczny, z komorą wstępną i
> mechaniczną pompą rotacyjną.
> Przykręcanie głowicy opisane na kilkunastu stronach. Polega m.in. na
> kilkukrotnym dokręcaniu i odkręcaniu śrub. Najpierw na określony
> moment, a ostatecznie jeszcze dokręcanie o określony kąt. Poza tym
> uszczelka winna być nasmarowana specjalnym klejem.
> Nie spotkałem ani jednego mechanika (a pytałem nawet w ASO), który
> by tego przestrzegał. A na pytanie o klej to szeroko otwierali oczy.
>
> No, ale pewnie ja się na tym nie znam ;) bo od wielu lat pracuję
> jako informatyk. Mechaniki już dość dawno nie tykałem.
>
Tez mnie to zawsze meczy czy oni to zgodnie ze sztuka dokrecaja.
A potem kazdy mowi ze takie jak fabryczne juz nigdy nie jest po naprawie.
Z drugiej strony kiedys starym klekotem w mercedesie 207D znany mi
egzemplarz przejechał ponad milion kilometrów silnikiem po remoncie.
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"
Następne wpisy z tego wątku
- 06.11.17 18:52 sirapacz
- 07.11.17 20:54 Endriu
- 08.11.17 18:34 Adam
- 08.11.17 19:33 Pszemol
- 08.11.17 22:54 Mateusz Bogusz
- 08.11.17 23:06 Tomasz Pyra
- 09.11.17 10:10 sirapacz
- 09.11.17 10:11 sirapacz
- 11.11.17 21:00 Budzik
- 10.12.17 11:14 j...@i...pl
- 10.12.17 15:01 Budzik
- 22.12.17 12:23 T.
- 22.12.17 12:50 J.F.
- 25.12.17 19:46 T.
- 25.12.17 20:53 t-1
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2024-12-21 Warszawa => Java Developer <=
- 2024-12-21 Zalesie Borowe => Medical Equipment Service Engineer <=
- 2024-12-21 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=