  • Data: 2017-11-04 12:00:49
    Temat: Re: smar miedziowy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Adam a...@p...onet.pl ...

    > Wydaje mi się, że (nie tylko w tej branży) usługodawca woli sprzedać
    > przysłowiowe ryby, niż wędkę.

    To jest oczywiście jasne.

    > Albo inaczej: opór na wiedzę. Ktoś mu coś pokazał, i tego się
    > trzyma.

    Ok, tak jak mowiłem, spytam z czystej ciekawości przy okazji.

> [...]
    > mechaniczną pompą rotacyjną.
    > Przykręcanie głowicy opisane na kilkunastu stronach. Polega m.in. na
    > kilkukrotnym dokręcaniu i odkręcaniu śrub. Najpierw na określony
    > moment, a ostatecznie jeszcze dokręcanie o określony kąt. Poza tym
    > uszczelka winna być nasmarowana specjalnym klejem.
    > Nie spotkałem ani jednego mechanika (a pytałem nawet w ASO), który
    > by tego przestrzegał. A na pytanie o klej to szeroko otwierali oczy.
    >
    > No, ale pewnie ja się na tym nie znam ;) bo od wielu lat pracuję
    > jako informatyk. Mechaniki już dość dawno nie tykałem.

    Tez mnie to zawsze meczy czy oni to zgodnie ze sztuka dokrecaja.
    A potem kazdy mowi ze takie jak fabryczne juz nigdy nie jest po naprawie.
    Z drugiej strony kiedys starym klekotem w mercedesie 207D znany mi
    egzemplarz przejechał ponad milion kilometrów silnikiem po remoncie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"