  • Data: 2011-07-26 10:01:58
    Temat: Re: slajdy z Indii i Syrii
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej !

    > Dla mnie tez. Fotka jest krzywo skadrowana i nic tego nie zmieni. Zadna
    > sejsmika tego nie spowodowala. Niestety smiem twierdzic ze "Ci nie wyszlo".
    > :-)

    Hehe, typowe zboczenie "zawodowe". Też tak mam. Ale zastanów się,
    obstawiam, że zdecydowana większość odbiorców tego zdjęcia nie będzie
    fotografami, więc na 99,9% nie zwrócą uwagę na brak poziomu tylko na to
    co jest głównym tematem zdjęcia. Pamiętam czasy kiedy cykałem zdjęcia
    nie mając żadnego pojęcia o fotografowaniu. Rodzinka była zachwycona i
    ja byłem zachwycony. Jak teraz oglądam te zdjęcia to jestem załamany i
    wstyd mi się do nich przyznać: sporo prześwietlonych , czasem nieostrych
    a o krzywiźnie horyzontu nie wspomnę. Jak mi znajomi pokazują z dumą
    swoje zdjęcia z wycieczek to ja niestety widzę te wady techniczne, o
    których teraz wiem, że ich być nie powinno.

    EMPI
    http://www.empi.art.pl