  • Data: 2011-07-26 16:31:08
    Temat: Re: slajdy z Indii i Syrii
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "marek augustynski" <m...@g...com> wrote:

    [...]
    > W ogóle bym się nie zdziwił gdyby te nazwiska i historie były
    > zmyślone. Takie czasopismo to przemysł, podobnie jak np. telewizja
    > BBC. Nie są to dokumenty w czystym tego słowa znaczeniu. Jest
    > narracja, spora część jest narzucona, zostajesz wykierowany tak jak
    > oni chcą. Fajnie się ogląda i czyta ale te "fakty" aż rażą.

    Dzięki za przypomnienie gdzie żyjemy... :)

    W końcu to National Geographic udowodniono nawet przesuwanie
    piramid na zdjęciu "bo nie pasowały do koncepcji".
    Czyżbym został sam? ("Zali ja jeden tylko nie pijany in universo?")
    Nie poprawiam niczego - jak wyszło, tak już musi zostać jako prawda nie
    tylko o fotografowanej rzeczywistości, ale i o stanie, w jakim znajdował
    się sam fotografujący. :)

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]