  • Data: 2011-07-25 09:57:52
    Temat: Re: slajdy z Indii i Syrii
    Od: "Piotr Sz." <p...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Co do zdjecia z rynna jak dla mnie jest dzielenie wlosa na czworo.

    Dla mnie tez. Fotka jest krzywo skadrowana i nic tego nie zmieni. Zadna
    sejsmika tego nie spowodowala. Niestety smiem twierdzic ze "Ci nie wyszlo".
    :-)

    Slajd to niestety wymagajacy material pod wzgledem kadrowania, filtrowania,
    naswietlania i prespektywy. Prezentujac tradycyjnym rzutnikiem wyniki swojej
    pracy (a z tego co czytam taki masz zamiar) nie masz za duzego pola manewru,
    dlatego przy samym procesie zdejmowania obrazu nalezy sie maksymalnie
    "przylozyc". Scena IMHO nie jest na tyle dynamiczna, aby takie rzeczy jak
    poprawne kadrowanie sobie darowac.

    Piotr Sz.
    www.szkut.com