    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: skonsruujmy !
    Date: Thu, 9 Mar 2017 22:59:46 +0100

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:XnsA73395C5F53C0PanElektronik@localhost.net...
    > Internet to tę kurtynę w głowach po 1996r ;)
    >
    > Komórki pojawiły się chyba w 1993, magnetowid VHS był na pewno w 1989,
    > tv sat w 1987. Xero było dużo wcześniej?

    Co do komórek i netu - Centertela uruchamialiśmy na centrali (chociaż to był
    przelew, więc tylko aranżacja kierowania ruchu przez drugą ACMM - E10A) w
    1992 roku.
    Net macałem już w 1993, a wdzwaniałem się dzięki uprzejmości kolegi z
    Uniwerku (na eleet, kojarzy ktoś?), w 1994, mając nawet własnego emaila.
    Reszty nie pomnę co do roku. 0202122 też nie pamiętam konkretnie ruszenia,
    choć już ponad rok wcześniej jeden ze znajomych mi mówił, że są na to
    zakusy. Jeszcze moja Ś.P. Babcia żyła (pierwsza połowa '96), jak zaczynałem
    się wdzwaniać z domu, tamto było z kompa od zegarynki, który się
    synchronizował od serwera z Dallas, a dzwoniłem z pracy (w wolnym czasie
    rzecz jasna).

    (C) Kabaret Neo-Nówka.