  • Data: 2017-03-13 08:15:29
    Temat: Re: skonsruujmy !
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.03.2017 o 09:45, J.F. pisze:

    > No nie wiem - u Lenina cos by sie chyba znalazlo o utrzymaniu wladzy
    > przez Partie ... a wczesnie u Robespierra :-)

    > Tego tez w zalozeniach nie ma spisanego, ale jak sobie to wobrazasz ?
    > Lutownice mi zabiora ?
    > Czy jedną nie, ale jak kupie 4, to upanstwowia ?
    >
    > No to ja wyjade do innego kraju, gdzie nie maja takich pomyslow, no
    > chyba, ze mnie policja nie wypusci ...
    >
    > J.

    Uważasz, że wspólnota zarządzania różni się bardzo od wspólnoty
    posiadania? Przecież to bardzo podobna ściema, oba te pomysły są
    w praktyce nie do zrealizowania!
    Wspomnicie moje słowa, ogłoszą upadek demokracji i będzie wielka
    nowość, znów coś wspólnego! Ciekawe tylko co tym razem wymyślą.

    Poza tym trzeba odróżnić samą idee, która taka zła nie jest, ale pod
    warunkiem, że wszyscy stosują od samego wdrożenia w praktyce.