  • Data: 2017-03-05 02:58:50
    Temat: Re: skonsruujmy !
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:o9fks5$853$2@node2.news.atman.pl...

    > Niekoniecznie. Ostatnio jeden chyba poseł nie mógł sobie przypomnieć
    > podpisania lojalki. No skoro jemu ze łba coś takiego wypadło, to i tobie
    > też mogło się to zdarzyć.

    Poseł posłem... a nie przeciętna mieszkanka tego ziemskiego polskiego
    padołu...
    Mnie się nie zdarzyło tak napisać, natomiast jak wybieram (od wielu lat
    raczej "przeciw", niż "za"), to potrafię ładnych kilka minut się
    zastanawiać, nie lubię głosowania na ślepo, muszę o danej osobie wiedzieć
    cokolwiek. Choćby tyle, że "to ta miła pani o rudych włosach", albo na
    liście - np. Stanisław Jerzy Kowalski, ekonomista i fizyk z
    Warszawy/Krakowa/łocewa, wykłada na wydziale chemii Uniwerku Jagielońskiego
    :P (hint: zmieniony w końcu adres domenowy tegoż...) :). Na pewno bym
    wiedział, jestem cholernie pamiętliwy (choć nieco selektywnie, ale nie w
    takich sprawach), sprzed 40 lat wyciągnę, jak będzie trzeba... Mógłbym
    najwyżej nie kojarzyć niuansów, które "lubię" gubić (de facto nie gubię,
    tylko pamięć mi je blokuje, koszmar...). Chyba, że to było by np. kichnięcie
    tej osoby w kościele 5 lat temu, to spoko, zgubię i nie zmartwię się tym.
    Lojalki jakie podpisywałem, to jedyne, co były, to na usługi kablówki,
    dostawcy netu, czy telefoniczne, oraz pracownicza o zachowaniu tajemnicy,
    żadnych ze służb wiadomych nie było.

    (C) Kabaret Neo-Nówka.