  • Data: 2017-03-06 08:56:36
    Temat: Re: skonsruujmy !
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.03.2017 o 23:37, JaNus pisze:

    > A czy pamiętasz, jak nieodmiennie kończyły się przygody z
    > najróżniejszymi planami stworzenia "Państwa Idealnego"? Chyba Platon
    > czegoś takiego próbował jako pierwszy, w Syrakuzach, i mało nie
    > przepłacił tego życiem. Różne koncepcje "rządów filozofów i poetów"
    > niosą ze sobą jakieś zatrute ziarno, nieodmiennie skutkujące katastrofą,
    > łzami, a nawet krwią! Wszak gilotyna była "idealnym" sposobem na
    > "społeczne nierówności"...

    Sprawa dość prosta, przemyslałem to sobie obserwując co się dzieje w
    różnych firmach. Założenia mogą być najlepsze, ale za wykonanie tego
    biorą się złodzieje, psychopaci a w najlepszym przypadku debile!
    Tak było z komuną, przecież w założeniach komuny nie ma, że ma być KGB,
    bezpieka, ORMO, PARTYJNY sejm itp, w sumie wspólna własność środków
    produkcji nie jest złym pomysłem!