    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: skonsruujmy !
    Date: Sat, 4 Mar 2017 23:20:53 +0100

    Pan JaNus napisał:

    > Eee tam, komplikacja wynika z absurdalności samej... demokracji.

    E tam. Wynika wyłacznie ze skomplikowanej (lecz godnej zainteresowania)
    chorwackiej ordynacji wyborczej. Bywają też ordynacje proste jak budowa
    cepa (na ogół nie warte zainteresowania).

    Należało przeczytać to, co napisałem, najlepiej ze zrozumieniem. Albo
    podpiąć się ze swoim niezbyt mądrym wywodem w inne miejsce, wtedy bym
    poprzestał na przeczytaniu jednego czy dwóch zdań.

    > całe szczęście, że nawet ci wszyscy pier***nięci demokraci

    Dziękuje za miłe słowa. My wszyscy wiemy, że demokracja jest taka okropna,
    ale nic lepszego jeszcze nie wymyślono.

    --
    Jarek