-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.c140-222.icpne
t.pl!not-for-mail
From: Cavallino <C...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: samochody, energia, wodór
Date: Sat, 16 Jan 2021 11:33:56 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <rtufej$gtv$1$Cav@news.chmurka.net>
References: <5...@4...net>
<5ffe2780$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
<rtm6ft$uet$1$Cav@news.chmurka.net>
<5fff0860$0$511$65785112@news.neostrada.pl> <1v23jbadwxuor$.dlg@myjk.org>
<5fff5b0e$0$518$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
<60005b62$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
<9965994476$20210115003335@squadack.com>
<6001b30b$0$499$65785112@news.neostrada.pl> <1x8pfcebje0ra$.dlg@myjk.org>
<6002bed9$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: c140-222.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Sat, 16 Jan 2021 10:33:55 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
posting-host="c140-222.icpnet.pl:85.221.140.222";
logging-data="17343";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.6.1
X-Antivirus: Avast (VPS 210115-4, 15.01.2021), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
In-Reply-To: <6002bed9$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2690135
[ ukryj nagłówki ]W dniu 16-01-2021 o 11:24, nadir pisze:
> W dniu 15.01.2021 o 21:17, Myjk pisze:
>
>> Może po prostu przyznać że takie same ograniczenia są w ICE. Sam fakt że
>> mniej bolą bo tankowanie jest szybsze ogólnie niewiele zmienia.
>> Szczególnie
>> że ta dodatkowa masa, dzięki sprawności elektryków, wcale użytkowników
>> jakoś szczególnie nie boli, bo nie wpływa znacząco na osiagi.
>
> A jakież to ograniczenie 1,5 litra na 55 litrów? To jest niecałe 3%,
> które w przypadku samochodu spalinowego może starczyć faktycznie na
> kilka kilometrów albo kilkaset metrów. To są pomijalne wielkości w
> ogólnym zasięgu samochodu spalinowego.
> 20% pojemności akumulatora w elektryku
A skąd wziąłeś te 20%?
Bo bufor (czyli różnica między pojemnością brutto i netto) wynosi jakieś
10% albo i mniej.
Chyba że znowu nie wiesz o czym piszesz i mylisz to z zaleceniami,
biorącymi pod uwagę wygodę użytkownika i optymalne warunki pracy dla
baterii...
>> Podobnie jak w ICE, możesz sobie pałować silnik do odcięcia i
>> gasić przed wystudzeniem turbiny, ale jak się spierdoli to gówno
>> dostaniesz
>> a nie naprawę gwarancyjną.
>
> Takim samym ograniczeniom pałowania podlega silnik elektryczny.
Nie bardzo.
Przynajmniej te w samochodach mają wystarczający zapas, żeby im to nie
robiło.
Ograniczenia wprowadza bateria, a nie silnik.
Ale jej ograniczeń na drodze nie osiągniesz, w spaliniaku z manualem bez
problemu - wystarczy biegu nie zmienić.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.01.21 12:40 nadir
- 16.01.21 12:49 nadir
- 16.01.21 12:57 Myjk
- 16.01.21 13:17 Myjk
- 16.01.21 13:43 J.F.
- 16.01.21 13:52 J.F.
- 16.01.21 13:47 J.F.
- 16.01.21 14:04 Myjk
- 16.01.21 14:07 Michal Jankowski
- 16.01.21 14:10 cef
- 16.01.21 14:15 Myjk
- 16.01.21 14:17 cef
- 16.01.21 14:50 Myjk
- 16.01.21 15:25 cef
- 16.01.21 15:49 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=