eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysamochody, energia, wodórRe: samochody, energia, wodór
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.c140-222.icpne
    t.pl!not-for-mail
    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: samochody, energia, wodór
    Date: Sat, 16 Jan 2021 11:33:56 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <rtufej$gtv$1$Cav@news.chmurka.net>
    References: <5...@4...net>
    <5ffe2780$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <rtm6ft$uet$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5fff0860$0$511$65785112@news.neostrada.pl> <1v23jbadwxuor$.dlg@myjk.org>
    <5fff5b0e$0$518$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <60005b62$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <9965994476$20210115003335@squadack.com>
    <6001b30b$0$499$65785112@news.neostrada.pl> <1x8pfcebje0ra$.dlg@myjk.org>
    <6002bed9$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: c140-222.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sat, 16 Jan 2021 10:33:55 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
    posting-host="c140-222.icpnet.pl:85.221.140.222";
    logging-data="17343";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.6.1
    X-Antivirus: Avast (VPS 210115-4, 15.01.2021), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    In-Reply-To: <6002bed9$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2690135
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 16-01-2021 o 11:24, nadir pisze:
    > W dniu 15.01.2021 o 21:17, Myjk pisze:
    >
    >> Może po prostu przyznać że takie same ograniczenia są w ICE. Sam fakt że
    >> mniej bolą bo tankowanie jest szybsze ogólnie niewiele zmienia.
    >> Szczególnie
    >> że ta dodatkowa masa, dzięki sprawności elektryków, wcale użytkowników
    >> jakoś szczególnie nie boli, bo nie wpływa znacząco na osiagi.
    >
    > A jakież to ograniczenie 1,5 litra na 55 litrów? To jest niecałe 3%,
    > które w przypadku samochodu spalinowego może starczyć faktycznie na
    > kilka kilometrów albo kilkaset metrów. To są pomijalne wielkości w
    > ogólnym zasięgu samochodu spalinowego.
    > 20% pojemności akumulatora w elektryku

    A skąd wziąłeś te 20%?
    Bo bufor (czyli różnica między pojemnością brutto i netto) wynosi jakieś
    10% albo i mniej.

    Chyba że znowu nie wiesz o czym piszesz i mylisz to z zaleceniami,
    biorącymi pod uwagę wygodę użytkownika i optymalne warunki pracy dla
    baterii...


    >> Podobnie jak w ICE, możesz sobie pałować silnik do odcięcia i
    >> gasić przed wystudzeniem turbiny, ale jak się spierdoli to gówno
    >> dostaniesz
    >> a nie naprawę gwarancyjną.
    >
    > Takim samym ograniczeniom pałowania podlega silnik elektryczny.

    Nie bardzo.
    Przynajmniej te w samochodach mają wystarczający zapas, żeby im to nie
    robiło.

    Ograniczenia wprowadza bateria, a nie silnik.
    Ale jej ograniczeń na drodze nie osiągniesz, w spaliniaku z manualem bez
    problemu - wystarczy biegu nie zmienić.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: