  • Data: 2021-01-16 14:04:30
    Temat: Re: samochody, energia, wodór
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 16 Jan 2021 12:40:39 +0100, nadir

    > Doskonale wiem o czym piszę, tylko konsekwentnie
    > omijacie ten problem z Myjkiem.

    > Czym się różni zwiększanie masy baterii o 20% i jej
    > optymalizacja od optymalizacji Dieselgate?

    To ty miałeś napisać gdzie tutaj znajdujesz analogię -- więc nie odwracaj
    kota ogonem tylko zacznij to w końcu wyjaśniać a nie się pytasz jak inni
    rozumieją co ty masz na myśli.

    > Silniki spalinowe w samochodach użytkowych też są przewymiarowane i mają
    > spore zapasy mocy. Takie wycyzelowane to F1 czy żużlu występują.

    I kto za to niby płaci? Producent?

    > No widzisz, a są konstrukcje siników spalinowych, które nie mają biegów
    > i działają elegancko.

    Tak elegancko, że prawie nikt tego nie chce kupować.

    > Doskonale znam ograniczenie silników elektrycznych i spalinowych, ale
    > nie o tym tu teraz dyskutujemy.

    Dyskutujemy o tym że baterie w EV RZEKOMO są bardzo podatne na uszkodzenia.
    Bak w ICE nie jest, za to jest szereg innych elementów które są podatne na
    uszkodzenia, BARDZIEJ niż baterie w EV. No ale nie jesteś w stanie tego
    przeyswoić że skupianie się tylko i wyłącznie na jednym elemencie jest
    pozbawione elementarnego sensu, mniej więcej tak jak ekstrapolowanie
    wytrzymałości danego elementu na podstawie udzielanej gwarancji, czy też
    ekstrapolowanie działania na innych urządzeniach (vide laptoki czy
    smarkfony).

    --
    Pozdor
    Myjk