  • Data: 2021-01-16 15:25:43
    Temat: Re: samochody, energia, wodór
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-01-16 o 13:43, J.F. pisze:
    > Użytkownik "cef"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > jedno drugiemu troche przeczy - to w koncu inni chca nisko czy wysoko ?

    Jak przyjmują pozycję leżącą do kierowania, to lepiej widzą jak jest
    wyższy samochód.

    > mechanikowi moze fotel przeszkadzac, wiec go odsuwa.
    > Ale czemu obniza i odchyla ?

    Owszem. Ostatnio tylko podpinał komputer, to
    odsunął fotel żeby się dostać do wtyczki.
    Ale tam gdzie zostawiam auto np na jakiś serwis gdzie
    muszą przeparkowac samochód albo odbyć jakiś kawałek
    jazdy próbnej, to fotel zawsze jest nisko i oparcie rozłożone.