-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.c140-222.icpne
t.pl!not-for-mail
From: Cavallino <C...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: samochody, energia, wodór
Date: Sat, 16 Jan 2021 11:27:21 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <rtuf28$gol$1$Cav@news.chmurka.net>
References: <5...@4...net>
<5ffe2780$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
<rtm6ft$uet$1$Cav@news.chmurka.net>
<5fff0860$0$511$65785112@news.neostrada.pl> <1v23jbadwxuor$.dlg@myjk.org>
<rtn8qt$kll$1$horizn@news.chmurka.net> <n...@m...org>
<5fff38d8$0$501$65785112@news.neostrada.pl> <13v1r77lxdccg$.dlg@myjk.org>
<6001bdf7$0$559$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
<60020f94$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
<rtu2oc$7rc$1$Cav@news.chmurka.net>
<60029418$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
<rtu4in$92t$1$Cav@news.chmurka.net>
<6002a261$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
<6002bbab$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: c140-222.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Sat, 16 Jan 2021 10:27:20 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
posting-host="c140-222.icpnet.pl:85.221.140.222";
logging-data="17173";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.6.1
X-Antivirus-Status: Clean
In-Reply-To: <6002bbab$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: pl
X-Antivirus: Avast (VPS 210115-4, 15.01.2021), Outbound message
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2690133
[ ukryj nagłówki ]W dniu 16-01-2021 o 11:10, J.F. pisze:
>> Pisałeś przed chwilą, że prawie wszystkie EV mają właczanie systemu
>> chłodzenia.
>> Ponawiam zatem pytanie: czy ten system chłodzenia wprowadza jakieś
>> ograniczenia zasięgu czy jego praca jest już uwzględniona jako
>> normalny tryb użytkowania?
>
> Sugerowal chyba, ze to przy ladowaniu duza moca chlodzi.
> Tylko pewnie jak odlaczysz przy tych ~80%, bo dalej to sie wolno laduje,
> to baterie gorace i musi dalej chlodzic.
Mój akurat ma chłodzenie powietrzem, więc słyszę kiedy chłodzi.
Wyłącza dmuchawę od razu po zakończeniu ładowania, nawet w upały czy zimą.
Chłodzone cieczą działają pewnie dokładnie tak samo jak w ICE -
wentylator włącza się rzadko.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.01.21 11:29 Cavallino
- 16.01.21 11:33 Cavallino
- 16.01.21 12:40 nadir
- 16.01.21 12:49 nadir
- 16.01.21 12:57 Myjk
- 16.01.21 13:17 Myjk
- 16.01.21 13:43 J.F.
- 16.01.21 13:52 J.F.
- 16.01.21 13:47 J.F.
- 16.01.21 14:04 Myjk
- 16.01.21 14:07 Michal Jankowski
- 16.01.21 14:10 cef
- 16.01.21 14:15 Myjk
- 16.01.21 14:17 cef
- 16.01.21 14:50 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-13 Kraków => QA Inżynier <=
- 2024-11-13 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-11-13 Lublin => Delphi Programmer <=