-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!news.mixmin.net!aioe
.org!ki19jZ0lSVn9GWUMWCbu4g.user.gioia.aioe.org.POSTED!not-for-mail
From: Cavallino <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: samochody, energia, wodór
Date: Sat, 16 Jan 2021 11:05:47 +0100
Organization: Aioe.org NNTP Server
Lines: 103
Message-ID: <rtudpq$104i$1@gioia.aioe.org>
References: <5...@4...net>
<5ffe2780$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
<rtm6ft$uet$1$Cav@news.chmurka.net>
<5fff0860$0$511$65785112@news.neostrada.pl> <1v23jbadwxuor$.dlg@myjk.org>
<rtn8qt$kll$1$horizn@news.chmurka.net> <n...@m...org>
<5fff38d8$0$501$65785112@news.neostrada.pl> <13v1r77lxdccg$.dlg@myjk.org>
<6001bdf7$0$559$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
<60020f94$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
<rtu2oc$7rc$1$Cav@news.chmurka.net>
<60029418$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
<rtu4in$92t$1$Cav@news.chmurka.net>
<6002a261$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: ki19jZ0lSVn9GWUMWCbu4g.user.gioia.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: a...@a...org
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.6.1
X-Antivirus: Avast (VPS 210115-4, 15.01.2021), Outbound message
Content-Language: pl
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.9.2
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2690127
[ ukryj nagłówki ]W dniu 16-01-2021 o 09:22, cef pisze:
>> Czyli napisałeś bzdurę, którą sam wymyśliłeś.
>> A potem się dziwisz, że ktoś Ci pisze że hejtujesz....
>
> Akurat o samym użytkowaniu EV nie czytam specjalnie
> w innych miejscach niż tutaj, więc pogląd mam wyrobiony
> głownie na podstawie Waszych wpisów.
Ale tutaj nie ma mowy o żadnym poglądzie, tylko o wymyślaniu przez
Ciebie bzdur, których nikt Ci nigdy nie napisał.
>
>
>>> Oczywiście nie zrozumiałeś przekazu, że chodzi o to, że
>>> elektryk sam zadba o nieuszkodzenie go.
>>> A teraz pytanie - zaznaczam to nie hejt tylko pytanie:
>>> Co się stanie jak komputer pokładowy w EV wykryje, że
>>> akumulator jest zbyt gorący?
>>
>> Włączy żółwika.
>> Pojedziesz, ale wolniej.
>
> Czyli wprowadzi jakieś ograniczenie dla mojego dobra.
Tak.
Tyle że to dotyczy jednego, źle skonstruowanego auta i ekstremalnych
warunków.
Nie spowodujesz ich samą jazdą (w naszych warunkach), żeby była jasność.
Musisz jeszcze KILKA RAZY POD RZĄD ładować baterię szybką ładowarką - to
ten proces mocno podnosi temperaturę baterii.
> Czytając te grupę odniosłem wrażenie, że EV jest tak
> doskonale rozwiniętą inteligencją, że reaguje na wszelakie
> dysfunkcje napędu - i dlatego jest go ciężej zepsuć niż ICE.
Dokładnie tak jest.
Ale nie od razu Kraków zbudowano.
Leaf to konstrukcja z 2010, wtedy wiedza o napędach ev była daleko inna.
> Jedną z cech tej inteligencji jest reagowanie na stan akumulatora.
> I teraz piszesz, że tylko jedno auto nie ma systemu chłodzącego akumulator.
> Czyli wszystkie pozostałe auta mają system, który uruchomi chłodzenie?
> I to się włącza w celu chronienia baterii?
Tak.
> Czy włączenie tego chłodzenia ma jakiś wpływ na zasięg
> samochodu czy jest już uwzględnione w parametrach, które
> podaje się katalogowo?
Jest uwzględnione, zresztą zazwyczaj nie dotyczy to jazdy, tylko ładowania.
Nie jest uwzględnione grzanie baterii, stąd zimą są niższe zasięgi.
>>> Nie bardzo rozumiem co mam zacytować.
>>
>> Dowód że nie kłamałeś, pisząc że dowiedziałeś się iż samochody
>> elektryczne zatrzymują się na drodze wskutek dbania o baterię.
>
> Pisałeś przed chwilą, że prawie wszystkie EV mają właczanie systemu
> chłodzenia.
> Ponawiam zatem pytanie: czy ten system chłodzenia wprowadza jakieś
> ograniczenia zasięgu
Nie.
> Bo w ICE nie widzę, żeby chwalili się, że jest chłodnica.
Bo to normalne, w elektrykach też.
>> Już zresztą się przyznałeś, że kłamałeś.
>
> To też jest manipulacja, bo wyciąganie błędnych
> wniosków na podstawie nieprecyzyjnych wpisów, to nie jest kłamstwo.
Jeśli się samemu wymyśla fakty, to jest kłamstwo.
Jak czegoś nie wiesz, to się pytasz, a nie wymyślasz swoje własne prawdy
objawione i je głosisz.
A ja głosisz i to w wiadomym celu, to jest to kłamstwo i manipulacja.
>>> Przecież chodzi o to, że elektryki są przez to sterowanie
>>> zależnościami
>>
>> Nie, nie chodzi o to, chodzi o to że kłamiesz, manipulujesz, czyli
>> hejtujesz.
>
> Wracając do meritum, które wyciąłeś:
> Czy to prawda, że elektryki są przez to sterowanie
> zależnościami pomiędzy baterią a napędem mniej awaryjne?
Znowu czegoś nie zrozumiałeś.
Dbanie o baterię oznacza głównie sterowanie zależnościami między baterią
a tempem i mocą jej ładowania.
To nie chodzi o przycinanie napędu bo to są drobne.
Pomijając może ekstremalne sytuacja np. torowe.
Na drodze się to nie zdarza, chyba że to leaf z rapidgate, intensywnie
zagrzany ładowarką.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.01.21 11:10 J.F.
- 16.01.21 11:14 J.F.
- 16.01.21 11:18 J.F.
- 16.01.21 11:23 Cavallino
- 16.01.21 11:24 nadir
- 16.01.21 11:27 Cavallino
- 16.01.21 11:29 Cavallino
- 16.01.21 11:33 Cavallino
- 16.01.21 12:40 nadir
- 16.01.21 12:49 nadir
- 16.01.21 12:57 Myjk
- 16.01.21 13:17 Myjk
- 16.01.21 13:43 J.F.
- 16.01.21 13:52 J.F.
- 16.01.21 13:47 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=