eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysamochody, energia, wodórRe: samochody, energia, wodór
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!168.119.53.7.MISMATCH!weretis.net!
    feeder8.news.weretis.net!eternal-september.org!reader02.eternal-september.org!.
    POSTED!not-for-mail
    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: samochody, energia, wodór
    Date: Thu, 14 Jan 2021 23:29:11 +0100
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 29
    Message-ID: <rtqgjo$lh8$1@dont-email.me>
    References: <5...@4...net>
    <5ffe2780$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <rtm6ft$uet$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5fff0860$0$511$65785112@news.neostrada.pl> <1v23jbadwxuor$.dlg@myjk.org>
    <5fff5b0e$0$518$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <60005b62$0$536$65785112@news.neostrada.pl> <1apl96m2xohve$.dlg@myjk.org>
    <60009516$0$503$65785112@news.neostrada.pl> <ikxnzvr4ubim$.dlg@myjk.org>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 14 Jan 2021 22:29:12 -0000 (UTC)
    Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
    posting-host="4af136d651413f08cda819659c4a665d";
    logging-data="22056";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/YbNlda/HHnKu+IM9NlQRP"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.10.0
    Cancel-Lock: sha1:X8BEnaWbdBECd2ZwF+MEq1SViBQ=
    In-Reply-To: <ikxnzvr4ubim$.dlg@myjk.org>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2690023
    [ ukryj nagłówki ]

    nie wiem z czym macie problem
    > Powiększone baterie są po to, aby zwiększyć ich wytrzymałość
    tak. od pewnego czasu wiadomo że te baterie działają lepiej jak pracują
    20-80% pojemności. Mało tego w jakimś aucie widziałem zapis ze bateria
    ma tyle i tyle, ale używalne jest znacznie mniej - było podane ile.
    > . Tak samo jak
    > w spaliniaku jest prikaz producenta aby tak a tak się obchodzić z pojazdem,
    nie. nie tak samo. Tak samo jak w spaliniaku masz bak 60 litrów ale
    możesz korzystać tylko z 35 litrów. OBchdzenie z pojazdem niema tu
    znaczenia. nie wolno sypać cukru do baku, wjeżdżać do jeziora itp. bez
    znaczenia. PRoblem polega na tym, ze zazwyczaj ludzie w przypadku takich
    ograniczeń mówią:
    Szkooooooda. chciałbym mieć więcej baterii/baku, lub mieć tańszą
    baterie, lub mniejszy bak (tu akurat mała zmiana)

    Jednak w tym konkretnym przypadku, podobnie jak z wadami iPhonów, to co
    opisałem, niemożność wypicia kawy do końca, mimo że musimy ją nosić,
    wozić w termosie, w magiczny sposób przestaje byc wadą. jest to
    naturalna cecha, jak konieczność siadania podczas sikania u kobiet.
    Weźcie nie róbice z siebie pajaców, bo Wasze wnuki się będą z Was
    śmiały, że ewidentny problem, niedoskonałośc, wadę, marginalizujecie,
    bagatelizujecie. Im więcej takich postaw, tym mniejsza szansa że
    producenci coś z tym zrobią. Za 20 lat UE zażąda żeby w samochodach
    elektrycznych była podawana realna, użyteczna, pojemność baterii, a nie
    teoretyczna z marginesem błędu. Mój twardy dysk ma 512 gigabajtów i 6
    lat gwarancji. a ile ma w rzeczywistości - czy 10, czy 20% więcej - co
    mnie to obchodzi. do końca jego życia ma mieć 512mega bo za tyle
    zapłaciłem.
    ToMasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: