  • Data: 2021-01-15 00:43:25
    Temat: Re: samochody, energia, wodór
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello m4rkiz,

    [...]

    > W 2014 wróciłem do Polski i kupiłem mikrofalę, pralkę, lodówkę,
    > piekarnik, płytę indukcyjną i zmywarke. Wszystko z electroluxa bo
    > promocja jakaś była.
    > Mikrofala przestała się uruchamiać, w pralce po 3 latach w odstępie
    > miesiąca poszły spreżyny bębna, zamrażalnik czasami się rozmrażał po 4
    > roku, nie wiem czy to agregat czy elektronika, zmywarka zaczęła ciec rok
    > temu gdzieś od spodu, w indukcji odlutowywały się jakieś cewki, był to
    > jakiś popularny błąd bo facet który przyjechał robić to na gwarancji
> [...]

    Masz strasznego pecha. Mikrofalówkę 20 lat temu kupiłem w Makro z
    okazji jakieś promłocki na 5 urodziny Makro. Działa do dziś. Alaska.
    Lodówka Polar działała ze 20 lat. Zepsuła się raz - zaraz po kupnie,
    przyjechał serwisant ze sklepu, wymienił agregat i niedawno pojechała
    - nadal sprawna - na służbę w nowe miejsce. Zmywarka Bosch - ponad 10
    lat i działa. Pralka Diana czy Dana - wymieniona na Boscha nie ze względu na
    awarię ale po prostu była stara. Raz wymieniony programator, reszta
    nie ruszana. Bosch po prostu działa.
    Telewizor 27" LG - 10 lat przesłużył i poszedł na złom - ale tu już
    matryca ciemniała na krawędziach. Kineskopowe nie służyły wiele
    dłużej...

    W piekarniku (Amica) przestał działać sygnał dźwiękowy. Szkoda.

    Ciekawe ile pociągną nowa lodówka i telewizor... Do tej pory nie
    narzekałem.

    --
    Best regards,
    RoMan