  • Data: 2021-01-14 23:34:47
    Temat: Re: samochody, energia, wodór
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Słabo czytasz, bo nie dalej jak wczoraj udowodniłem coś dokładnie
    > odwrotnego, na przykładzie nowych Zoe i porównywalnego Captura.
    > Wyszło 50 tys drożej dla Captura w ciagu 3 lat.
    >
    > Albo po prostu nie czytasz, nie przyjmujesz do wiadomości faktów i do
    > tego kłamiesz.
    > Czyli po prostu hejtujesz.
    ostatnio rozmawialiśmy w podobny sposób o ogrzewaniu domów. w tych
    warunkach - zgadza sie, ale to nie są normalne warunki.
    Młody inżynier dostaje prace o 30-50km od miejsca zamieszkania nie może
    sie przeprowadzić. jest kumaty, zna się trochę na autach, umie
    obsługiwać kalkulator. jaki samochód będzie dla niego najtańszy przez 5
    lat jeżdżenia? Elektryczny? Nie proszę Pana. stary diesel, albo stary na
    LPG.
    to są rzeczywiste warunki
    ToMasz