  • Data: 2021-01-14 23:44:02
    Temat: Re: samochody, energia, wodór
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.01.2021 o 21:24, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Myjk"  napisał w wiadomości grup

    > A jakie urzadzenia ?
    >
    > W elektronarzedziach to byl czesto NiCd lub NiMH i to jakiejs kiepskiej
    > jakosci.
    > Albo kiepskie ladowarki - bo najprostsze.
    >
    > A bateryjka w Nokii mi sie jeszcze trzyma ... i wcale o nia nie "dbalem".

    Bateria w Nokii którą używałem padła po mniej więcej 4 latach. Telefon
    przeładowywał się przy robieniu zdjęć albo jak GPS załączył się. Ale
    działał przyzwoicie długo. Więc baterię wymieniłem. Używałem aż mi upadł
    i potłukł się ekran. Że chciałem przesiąść się na telefony z innym
    systemem to telefon wyrzuciłem razem z tą nową baterią. Nowy telefon
    nabyłem. Kiedy okazał się do d..y to pomyślałem by kupić sobie taką
    Nokię ponownie. Znalazłem sprzedawcę z okolicy by szybko mieć. I
    pojechałem po niego. Na miejscu okazało się, że ... Nokia przeładowuje
    się. Czyli znowu bateria. Nawet nie myślałem, że można towar w takim
    stanie oferować.

    I teraz ... masz samochód, też działa, ale ... depniesz mocniej to
    jakieś błędy wyświetla. Albo ... jak ciepło jest to świruje. Albo jak
    zimno. Albo .... wie kiedy.