-
81. Data: 2020-12-30 10:57:09
Temat: Re: samochód kowalskiego dacia ceny 2021 euro6dFinal
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello jerzu,
Wednesday, December 30, 2020, 12:54:30 AM, you wrote:
>>No dokładnie to sie nie pokrywa. Ale i tak jest szybciej niż samochodem
>>w godzinach szczytu.
> U Ciebie jest szyciej. A u mnie ni chuchu. A do metra mam 10 minut
> pieszo.
A ja 4+ godziny samochodem ;)
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
82. Data: 2020-12-30 14:40:29
Temat: Re: samochód kowalskiego dacia ceny 2021 euro6dFinal
Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>
RoMan Mandziejewicz w
<news:4771095055$20201230105712@squadack.com>:
> Hello jerzu,
> Wednesday, December 30, 2020, 12:54:30 AM, you wrote:
>>>No dokładnie to sie nie pokrywa. Ale i tak jest szybciej niż samochodem
>>>w godzinach szczytu.
>> U Ciebie jest szyciej. A u mnie ni chuchu. A do metra mam 10 minut
>> pieszo.
> A ja 4+ godziny samochodem ;)
Nie marudź, masz od metra możliwości -- albo Praga albo Warszawa ;)
--
'Tom N'
-
83. Data: 2020-12-30 16:04:47
Temat: Re: samochód kowalskiego dacia ceny 2021 euro6dFinal
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello TomN,
Wednesday, December 30, 2020, 2:40:29 PM, you wrote:
> RoMan Mandziejewicz w
> <news:4771095055$20201230105712@squadack.com>:
>> Hello jerzu,
>> Wednesday, December 30, 2020, 12:54:30 AM, you wrote:
>>>>No dokładnie to sie nie pokrywa. Ale i tak jest szybciej niż samochodem
>>>>w godzinach szczytu.
>>> U Ciebie jest szyciej. A u mnie ni chuchu. A do metra mam 10 minut
>>> pieszo.
>> A ja 4+ godziny samochodem ;)
> Nie marudź, masz od metra możliwości -- albo Praga albo Warszawa ;)
Albo Wiedeń, albo Bratysława ;) Wszystkie w mniej więcej takiej
odległości...
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
84. Data: 2020-12-31 01:08:11
Temat: Re: samochód kowalskiego dacia ceny 2021 euro6dFinal
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:4771095055$2...@s...com.
..
>Hello jerzu,
>Wednesday, December 30, 2020, 12:54:30 AM, you wrote:
>>>No dokładnie to sie nie pokrywa. Ale i tak jest szybciej niż
>>>samochodem
>>>w godzinach szczytu.
>> U Ciebie jest szyciej. A u mnie ni chuchu. A do metra mam 10 minut
>> pieszo.
>A ja 4+ godziny samochodem ;)
A pociagiem ile ?
J.
-
85. Data: 2020-12-31 01:18:32
Temat: Re: samochód kowalskiego dacia ceny 2021 euro6dFinal
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5fec4211$0$510$6...@n...neostrada.
pl...
W dniu 2020-12-29 o 20:49, J.F. pisze:
>>>>>>> Po pierwsze to NIE jest KAPITALIZM
>>>>>> Nasi biedni rodacy emigrujący do ameryk (obu) robili to na
>>>>>> statkach głównie niemieckich i z państw skandynawskich.
>
>> Byly tez polskie. A potem ... chyba USA przestalo przyjmowac
>> imigrantow.
>Były, ale dopiero jak polska wróciła na mapę europy.
>Emigracja do ameryk ruszyła sporo wcześniej.
>A w USA przyjmują do dzisiaj, tylko mają limity.
No i wlasnie te nasze miedzywojenne plywaly czesto do USA, a potem
pasazerow zaczelo brakowac.
>>>>>>> Z powodów finansowych, na statkach angielskich biedni
>>>>>>> pasażerowie klasy trzeciej dopłacali do niższej ceny biletów
>>>>>>> dla bogatej klasy pierwszej. Więc były omijane przez
>>>>>>> biednych emigrantów. To też nie był kapitalizm?
>
>> Najpierw wyjasnijcie, jak tu ustalic kto do kogo doplaca.
>W tym przypadku po różnicy cen biletów.
To jak pasazer 3 klasy placi np 200$ za podroz, a 1 klasy 1000$, to
kto do kogo doplaca ?
>>>>> Poszukaj w książkach marynistycznych dotyczących pasażerskich
>>>>> transatlantyków. Ja to wyczytałem w książce o linii Cunarda.
>>>>> Na angielskich statkach ustalał to właściciel który należał do
>>>>> grupy podróżującej pierwszą klasą. Na statkach z krajów
>>>>> skandynawskich,
>>>>> niemieckich i innych ceny były normalne czyli trzecia klasa
>>>>> kosztowała
>>>>> mniej niż na angolach a pierwsza więcej.
>
>> Ale nadal ustala te ceny wlasciciel, ktory raczej nie podrozuje
>> trzecia klasa.
>Tak. I właściciel polski, niemiecki czy skandynawski ustalił je
>mocno inaczej niż angielski.
Nie mowie nie, ale powodow moze byc multum.
>>>> W takiej sytuacji wybrałbym się angolem, gdybym chciał płynąć w
>>>> pierwszej, a skandynawem, gdybym chciał płynąć w trzeciej klasie.
>
>> Dokladnie.
>
>>> Co oznacza że osoba płynąca z wysp wsiadała na angielski
>>> a osoba płynąca z kontynentu dostawała informację o cenie
>>> na statkach i wybierała w zależności od pośpiechu.
>>> Lub od ceny jeśli nie spieszyła się.
>
>> Jakos tak moglo byc, Anglik/Irlandczyk mial do wyboru duzo statkow
>> angielskich, a Polak ... luksusowe angielskie transatlantyki do
>> Gdyni nie zawijaly,
>Przed 1914 rokiem nasi emigranci wypływali głównie z Hamburga.
>A tam już były angielskie transatlantyki.
Niemieckich pewnie wiecej.
Pomysl raczej inaczej - czemu bogaty kontynentalny pasazer wybieral
niemiecki drogi statek, a nie tanszy angielski ?
U Cunarda byl gorszy standard 1 klasy?
A moze mniej rozrywek dla gentelmanow ... ale z cen by raczej
wynikalo, ze tych bogatych pasazerow bylo wiecej na angielskich
statkach ...
>> Przesiadki tez mogly byc uciazliwe, szczegolnie dla "ciemnego
>> ludu".
>> Tak czy inaczej - rynek decyduje. No i wlasciciel, ale jak
>> wlasciciel zle wybierze, to straci :-)
>W tym przypadku europa omijała angielskie statki ale ich własciciele
>nie bankrutowali.
Widac mieli wystarczajaco duzo wlasnych pasazerow ... albo np wcale im
nie zalezalo na biedocie w jedna strone ... bo kto zaplaci za podroz w
druga strone ?
J.
-
86. Data: 2020-12-31 10:16:38
Temat: Re: samochód kowalskiego dacia ceny 2021 euro6dFinal
Od: RadoslawF <r...@g...com>
W dniu 2020-12-31 o 01:18, J.F. pisze:
>>>>>>>> Po pierwsze to NIE jest KAPITALIZM
>>>>>>> Nasi biedni rodacy emigrujący do ameryk (obu) robili to na
>>>>>>> statkach głównie niemieckich i z państw skandynawskich.
>>
>>> Byly tez polskie. A potem ... chyba USA przestalo przyjmowac imigrantow.
>
>> Były, ale dopiero jak polska wróciła na mapę europy.
>> Emigracja do ameryk ruszyła sporo wcześniej.
>> A w USA przyjmują do dzisiaj, tylko mają limity.
>
> No i wlasnie te nasze miedzywojenne plywaly czesto do USA, a potem
> pasazerow zaczelo brakowac.
Po 1wś panował kryzys bardzo mocno odczuwalny w USA.
W latach dwudziestych tam nie było sensu emigrować.
A w latach 30 to robili to głownie bardziej przewidujący żydzi.
>>>>>>>> Z powodów finansowych, na statkach angielskich biedni
>>>>>>>> pasażerowie klasy trzeciej dopłacali do niższej ceny biletów
>>>>>>>> dla bogatej klasy pierwszej. Więc były omijane przez
>>>>>>>> biednych emigrantów. To też nie był kapitalizm?
>>
>>> Najpierw wyjasnijcie, jak tu ustalic kto do kogo doplaca.
>
>> W tym przypadku po różnicy cen biletów.
>
> To jak pasazer 3 klasy placi np 200$ za podroz, a 1 klasy 1000$, to kto
> do kogo doplaca ?
Jeśli pasażerów 3 klasy jest tysiąc, ich posiłki za cały rejs
kosztują 50$ a pasażerów pierwszej stu i koszty ich posiłków
to ponad tysiąc dolarów to jak myślisz?
>>>>>> Poszukaj w książkach marynistycznych dotyczących pasażerskich
>>>>>> transatlantyków. Ja to wyczytałem w książce o linii Cunarda.
>>>>>> Na angielskich statkach ustalał to właściciel który należał do
>>>>>> grupy podróżującej pierwszą klasą. Na statkach z krajów
>>>>>> skandynawskich,
>>>>>> niemieckich i innych ceny były normalne czyli trzecia klasa
>>>>>> kosztowała
>>>>>> mniej niż na angolach a pierwsza więcej.
>>
>>> Ale nadal ustala te ceny wlasciciel, ktory raczej nie podrozuje
>>> trzecia klasa.
>
>> Tak. I właściciel polski, niemiecki czy skandynawski ustalił je
>> mocno inaczej niż angielski.
>
> Nie mowie nie, ale powodow moze byc multum.
Ale nie spróbujesz ich wymienić.
>>>>> W takiej sytuacji wybrałbym się angolem, gdybym chciał płynąć w
>>>>> pierwszej, a skandynawem, gdybym chciał płynąć w trzeciej klasie.
>>
>>> Dokladnie.
>>
>>>> Co oznacza że osoba płynąca z wysp wsiadała na angielski
>>>> a osoba płynąca z kontynentu dostawała informację o cenie
>>>> na statkach i wybierała w zależności od pośpiechu.
>>>> Lub od ceny jeśli nie spieszyła się.
>>
>>> Jakos tak moglo byc, Anglik/Irlandczyk mial do wyboru duzo statkow
>>> angielskich, a Polak ... luksusowe angielskie transatlantyki do Gdyni
>>> nie zawijaly,
>
>> Przed 1914 rokiem nasi emigranci wypływali głównie z Hamburga.
>> A tam już były angielskie transatlantyki.
>
> Niemieckich pewnie wiecej.
>
> Pomysl raczej inaczej - czemu bogaty kontynentalny pasazer wybieral
> niemiecki drogi statek, a nie tanszy angielski ?
> U Cunarda byl gorszy standard 1 klasy?
> A moze mniej rozrywek dla gentelmanow ... ale z cen by raczej wynikalo,
> ze tych bogatych pasazerow bylo wiecej na angielskich statkach ...
>
>>> Przesiadki tez mogly byc uciazliwe, szczegolnie dla "ciemnego ludu".
>>> Tak czy inaczej - rynek decyduje. No i wlasciciel, ale jak wlasciciel
>>> zle wybierze, to straci :-)
>
>> W tym przypadku europa omijała angielskie statki ale ich własciciele
>> nie bankrutowali.
>
> Widac mieli wystarczajaco duzo wlasnych pasazerow ... albo np wcale im
> nie zalezalo na biedocie w jedna strone ... bo kto zaplaci za podroz w
> druga strone ?
Doliczali tym płynącym w pierwszą stronę.
W druga stronę to tylko 1 i 2 klasa.
3 to pewnie jakieś wyjątki.
Pozdrawiam
-
87. Data: 2020-12-31 11:37:39
Temat: Re: samochód kowalskiego dacia ceny 2021 euro6dFinal
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5fed9705$0$549$6...@n...neostrada.
pl...
W dniu 2020-12-31 o 01:18, J.F. pisze:
>>>>>>>>> Po pierwsze to NIE jest KAPITALIZM
>>>>>>>> Nasi biedni rodacy emigrujący do ameryk (obu) robili to na
>>>>>>>> statkach głównie niemieckich i z państw skandynawskich.
>>
>>>> Byly tez polskie. A potem ... chyba USA przestalo przyjmowac
>>>> imigrantow.
>
>>> Były, ale dopiero jak polska wróciła na mapę europy.
>>> Emigracja do ameryk ruszyła sporo wcześniej.
>>> A w USA przyjmują do dzisiaj, tylko mają limity.
>
>> No i wlasnie te nasze miedzywojenne plywaly czesto do USA, a potem
>> pasazerow zaczelo brakowac.
>Po 1wś panował kryzys bardzo mocno odczuwalny w USA.
To tak troche pozniej, i w Europie tez byl odczuwalny.
>W latach dwudziestych tam nie było sensu emigrować.
Jeszcze trzeba miec wiadomosci aktualne, a internetu i telewizji nie
bylo, a chlop czesto niepismienny ...
>A w latach 30 to robili to głownie bardziej przewidujący żydzi.
A nasze linie przestawily sie wtedy na kursy do Palestyny - bo tam
chcieli klienci.
>>>>>>>>> Z powodów finansowych, na statkach angielskich biedni
>>>>>>>>> pasażerowie klasy trzeciej dopłacali do niższej ceny biletów
>>>>>>>>> dla bogatej klasy pierwszej. Więc były omijane przez
>>>>>>>>> biednych emigrantów. To też nie był kapitalizm?
>>
>>>> Najpierw wyjasnijcie, jak tu ustalic kto do kogo doplaca.
>
>>> W tym przypadku po różnicy cen biletów.
>
>> To jak pasazer 3 klasy placi np 200$ za podroz, a 1 klasy 1000$, to
>> kto do kogo doplaca ?
>Jeśli pasażerów 3 klasy jest tysiąc, ich posiłki za cały rejs
>kosztują 50$ a pasażerów pierwszej stu i koszty ich posiłków
>to ponad tysiąc dolarów to jak myślisz?
To posilki, a jak rozliczysz paliwo, jesli pasazer 1 klasy ma kabine
10x wieksza niz 3 klasy ?
A zaloge marynarska ?
A kuchnia ... ta 3 kl nie bazowala na odpadkach z kuchni 1 klasy ?
>>>>>>> Poszukaj w książkach marynistycznych dotyczących pasażerskich
>>>>>>> transatlantyków. Ja to wyczytałem w książce o linii Cunarda.
>>>>>>> Na angielskich statkach ustalał to właściciel który należał do
>>>>>>> grupy podróżującej pierwszą klasą. Na statkach z krajów
>>>>>>> skandynawskich,
>>>>>>> niemieckich i innych ceny były normalne czyli trzecia klasa
>>>>>>> kosztowała
>>>>>>> mniej niż na angolach a pierwsza więcej.
>>
>>>> Ale nadal ustala te ceny wlasciciel, ktory raczej nie podrozuje
>>>> trzecia klasa.
>
>>> Tak. I właściciel polski, niemiecki czy skandynawski ustalił je
>>> mocno inaczej niż angielski.
>
>> Nie mowie nie, ale powodow moze byc multum.
>Ale nie spróbujesz ich wymienić.
Bo za duzo ich. Moze w Anglii bylo wiecej bogatych chetnych na kurs
do/z USA,
moze Cunard chcial miec luksusowe statki a nie dla holoty ... w koncu
fabryki robia Porsche i Ferrari oraz Fiaty i Dacie - dlaczego ?
>>>> Przesiadki tez mogly byc uciazliwe, szczegolnie dla "ciemnego
>>>> ludu".
>>>> Tak czy inaczej - rynek decyduje. No i wlasciciel, ale jak
>>>> wlasciciel zle wybierze, to straci :-)
>
>>> W tym przypadku europa omijała angielskie statki ale ich
>>> własciciele
>>> nie bankrutowali.
>
>> Widac mieli wystarczajaco duzo wlasnych pasazerow ... albo np wcale
>> im nie zalezalo na biedocie w jedna strone ... bo kto zaplaci za
>> podroz w druga strone ?
>Doliczali tym płynącym w pierwszą stronę.
>W druga stronę to tylko 1 i 2 klasa.
>3 to pewnie jakieś wyjątki.
No i masz kolejne wyjasnienie - Anglicy doliczali biedocie za kurs w
obie strony i wyszlo drozej.
A inni ... nie doliczali? Przerzucali ten koszt na bogatych czy na
wlasciciela linii ?
Anglikom to zostalo do dzis - autokar miedzymiastowy czy pociag, i 6
roznych cen za bilet.
Albo taki Eurotunel i chyba czesto promy.
Kto do kogo doplaca ?
A u nas nie ma takiego zwyczaju, tylko w samolotach.
J.
-
88. Data: 2020-12-31 13:37:44
Temat: Re: samochód kowalskiego dacia ceny 2021 euro6dFinal
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello J.F.,
Thursday, December 31, 2020, 1:08:11 AM, you wrote:
> Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:4771095055$2...@s...com.
..
>>Hello jerzu,
>>Wednesday, December 30, 2020, 12:54:30 AM, you wrote:
>>>>No dokładnie to sie nie pokrywa. Ale i tak jest szybciej niż
>>>>samochodem
>>>>w godzinach szczytu.
>>> U Ciebie jest szyciej. A u mnie ni chuchu. A do metra mam 10 minut
>>> pieszo.
>>A ja 4+ godziny samochodem ;)
> A pociagiem ile ?
3. Ale to do Centralnego. A nie zawsze mi to pasuje.
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
89. Data: 2020-12-31 20:41:51
Temat: Re: samochód kowalskiego dacia ceny 2021 euro6dFinal
Od: RadoslawF <r...@g...com>
W dniu 2020-12-31 o 11:37, J.F. pisze:
>>>>>>>>>> Po pierwsze to NIE jest KAPITALIZM
>>>>>>>>> Nasi biedni rodacy emigrujący do ameryk (obu) robili to na
>>>>>>>>> statkach głównie niemieckich i z państw skandynawskich.
>>>
>>>>> Byly tez polskie. A potem ... chyba USA przestalo przyjmowac
>>>>> imigrantow.
>>
>>>> Były, ale dopiero jak polska wróciła na mapę europy.
>>>> Emigracja do ameryk ruszyła sporo wcześniej.
>>>> A w USA przyjmują do dzisiaj, tylko mają limity.
>>
>>> No i wlasnie te nasze miedzywojenne plywaly czesto do USA, a potem
>>> pasazerow zaczelo brakowac.
>
>> Po 1wś panował kryzys bardzo mocno odczuwalny w USA.
>
> To tak troche pozniej, i w Europie tez byl odczuwalny.
W tym samym czasie był i w europie.
Ale jakby krócej.
>> W latach dwudziestych tam nie było sensu emigrować.
>
> Jeszcze trzeba miec wiadomosci aktualne, a internetu i telewizji nie
> bylo, a chlop czesto niepismienny ...
Pała z historii. Przed 1wś wszyscy trzej zaborcy wymagali od
dzieci swoich obywateli chodzenia do szkoły. Nawet w zaborze
rosyjskim wiejskie dzieci po cztery lata się uczyły.
>> A w latach 30 to robili to głownie bardziej przewidujący żydzi.
>
> A nasze linie przestawily sie wtedy na kursy do Palestyny - bo tam
> chcieli klienci.
Pływali ale czy tak często to nie jestem pewien.
Anglicy ich tam już przed wojną nie bardzo chcieli wpuszczać.
>>>>>>>>>> Z powodów finansowych, na statkach angielskich biedni
>>>>>>>>>> pasażerowie klasy trzeciej dopłacali do niższej ceny biletów
>>>>>>>>>> dla bogatej klasy pierwszej. Więc były omijane przez
>>>>>>>>>> biednych emigrantów. To też nie był kapitalizm?
>>>
>>>>> Najpierw wyjasnijcie, jak tu ustalic kto do kogo doplaca.
>>
>>>> W tym przypadku po różnicy cen biletów.
>>
>>> To jak pasazer 3 klasy placi np 200$ za podroz, a 1 klasy 1000$, to
>>> kto do kogo doplaca ?
>
>> Jeśli pasażerów 3 klasy jest tysiąc, ich posiłki za cały rejs
>> kosztują 50$ a pasażerów pierwszej stu i koszty ich posiłków
>> to ponad tysiąc dolarów to jak myślisz?
>
> To posilki, a jak rozliczysz paliwo, jesli pasazer 1 klasy ma kabine
> 10x wieksza niz 3 klasy ?
> A zaloge marynarska ?
Nie zamierzam rozliczać.
Widziałem porównanie cen z cunarda i statków angielskich.
Rżnęli biedotę na pozegnanie i tyle.
> A kuchnia ... ta 3 kl nie bazowala na odpadkach z kuchni 1 klasy ?
Skoro tych z 1 była setka to dla tysiąca tych odpadków nie mogło starczyć.
No i w pierwszej rzadko bywała kasza a w trzeciej raczej codziennie. :-)
>>>>>>>> Poszukaj w książkach marynistycznych dotyczących pasażerskich
>>>>>>>> transatlantyków. Ja to wyczytałem w książce o linii Cunarda.
>>>>>>>> Na angielskich statkach ustalał to właściciel który należał do
>>>>>>>> grupy podróżującej pierwszą klasą. Na statkach z krajów
>>>>>>>> skandynawskich,
>>>>>>>> niemieckich i innych ceny były normalne czyli trzecia klasa
>>>>>>>> kosztowała
>>>>>>>> mniej niż na angolach a pierwsza więcej.
>>>
>>>>> Ale nadal ustala te ceny wlasciciel, ktory raczej nie podrozuje
>>>>> trzecia klasa.
>>
>>>> Tak. I właściciel polski, niemiecki czy skandynawski ustalił je
>>>> mocno inaczej niż angielski.
>>
>>> Nie mowie nie, ale powodow moze byc multum.
>
>> Ale nie spróbujesz ich wymienić.
>
> Bo za duzo ich. Moze w Anglii bylo wiecej bogatych chetnych na kurs do/z
> USA,
> moze Cunard chcial miec luksusowe statki a nie dla holoty ... w koncu
> fabryki robia Porsche i Ferrari oraz Fiaty i Dacie - dlaczego ?
Bo jedni nastawiają się na masówkę a drudzy na milionerów.
Ale przykład jest z dupy bo kupujący fiaty i dacie nie dopłacają
do kupujących porsche czy ferrari. Aczkolwiek jak się weźmie
pod uwagę kary za emisję węgla to kupujący ludowe wageny
czy ople jednak trochę dopłacają tym kupującym porshe.
>>>>> Przesiadki tez mogly byc uciazliwe, szczegolnie dla "ciemnego ludu".
>>>>> Tak czy inaczej - rynek decyduje. No i wlasciciel, ale jak
>>>>> wlasciciel zle wybierze, to straci :-)
>>
>>>> W tym przypadku europa omijała angielskie statki ale ich własciciele
>>>> nie bankrutowali.
>>
>>> Widac mieli wystarczajaco duzo wlasnych pasazerow ... albo np wcale
>>> im nie zalezalo na biedocie w jedna strone ... bo kto zaplaci za
>>> podroz w druga strone ?
>
>> Doliczali tym płynącym w pierwszą stronę.
>> W druga stronę to tylko 1 i 2 klasa.
>> 3 to pewnie jakieś wyjątki.
>
> No i masz kolejne wyjasnienie - Anglicy doliczali biedocie za kurs w
> obie strony i wyszlo drozej.
> A inni ... nie doliczali? Przerzucali ten koszt na bogatych czy na
> wlasciciela linii ?
Wszyscy doliczali bo było wiadomo że trzecia klasa tylko w jedna stronę.
> Anglikom to zostalo do dzis - autokar miedzymiastowy czy pociag, i 6
> roznych cen za bilet.
> Albo taki Eurotunel i chyba czesto promy.
> Kto do kogo doplaca ?
Nikt. Płacisz za wielkość pojazdu, na promie jeszcze ewentualnie
za kabinę jak jej potrzebujesz lub dasz się na nią namówić.
> A u nas nie ma takiego zwyczaju, tylko w samolotach.
A jest u nas różnica stosunku cen klas inna niż u niemców
czy anglików?
Pozdrawiam
-
90. Data: 2021-01-01 22:55:20
Temat: Re: samochód kowalskiego dacia ceny 2021 euro6dFinal
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Sat, 26 Dec 2020 08:43:17 +0100, w <u...@4...net>,
Jacek Maciejewski <j...@g...pl> napisał(-a):
> I z tego co powiedziałem można wywnioskować
> jedynie że Niemcy mają już prawie docelową ilość wiatraków.
Jeżeli nagle wszystkie samochody będą elektryczne, to okaże się że wiatraków
jest wielokrotnie za mało.
I nie tylko wiatraków.