  • From: "adam" <j...@o...maile.com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: rybie oko raz jeszcze
    Date: Sat, 27 Mar 2010 14:32:23 +0100

    Użytkownik "Hants" napisał

    > W koncu otrzymalem pocztą długo oczekiwany adaptor PK-4/3, wkręciłem
    > zakupionego miesiąc temu Zenitara K2.8/16mm (lezał i czekał na ten
    > adapter) i polecialem zrobic 3 foty.
    >
    > No i własnie za 140 funtów dostałem pierwszą lekcje fotografii pt: "czym
    > jest ogniskowa w aparacie". Fotki z kitowego 14-42 są szersze..
    > buahahaha...
    >
    > Wydaje mi sie, ze zamiast kombinowac jak koń pod góre, wystarczy kupić
    > jakąś nakrętkę 0.45x + pierscień makro. Zajmuje mniej miejsca, wazy tyle
    > co paczka czipsów i kosztuje 10 razy mniej. Poza tym bardziej
> [...]

    : ))
    Nie przejmuj się.
    Ja w zamierzchłych czasach na własnej kieszeni musiałem się przekonać, że
    zoom musi być gorszy od stałki.
    Kupiłem jakieś enerdowskie cudo Zeiss Jena za takie pieniądze, że mi się
    ręce trzęsły jak je wykładałem w sklepie foto. Teraz już nawet nie pamietam
    co to było, w każdym razie leżało w sklepie jako sensacja.
    Dość powiedzieć, że kit Zenita ; ), stały 58 było o niebo lepszy.

    adam