  • 1. Data: 2010-03-26 15:56:22
    Temat: rybie oko raz jeszcze
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Tym razem pytanie - jak czesto wykorzystujecie posiadane fiszaje.
    W szczegolnosci pytanie kieruje do fotografow trampingujacych. Nooo,
    genereralnie tych ktorzy uprawiaja tzw. fotografie podroznicza.
    Pozdrav
    TA

  • 2. Data: 2010-03-26 20:22:40
    Temat: Re: rybie oko raz jeszcze
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > W szczegolnosci pytanie kieruje do fotografow trampingujacych. Nooo,
    > genereralnie tych ktorzy uprawiaja tzw. fotografie podroznicza.

    ja nie używam ale praktyka wskazuje że FY używa sie klika razy po zakupie
    potem następuje faze leżakowania lub dalszej odsprzedaży. Ciężko jest
    znaleźć rozsądne uzasadnienie dla normalnego używania tak zniekształconego
    obrazu.

  • 3. Data: 2010-03-26 22:06:08
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Marek Dyjor napisał(a):
    > ja nie używam ale praktyka wskazuje
    Twoja?
    > że FY używa sie klika razy po
    > zakupie potem następuje faze leżakowania lub dalszej odsprzedaży.
    Taka teoria ma sie do każdego szkła.
    > Ciężko
    > jest znaleźć rozsądne uzasadnienie dla normalnego używania tak
    > zniekształconego obrazu.
    No co Ty dajesz?
    http://michel.thoby.free.fr/SAMYANG/For_DrSLONY/SAM_
    APP2.swf
    --
    Krzysiek

  • 4. Data: 2010-03-26 23:33:13
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-03-26 23:06:08 +0100, Krzysztof 45 <m...@v...pl> said:

    > No co Ty dajesz?
    > http://michel.thoby.free.fr/SAMYANG/For_DrSLONY/SAM_
    APP2.swf

    To niby rybie oko?
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-03-27 00:27:10
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    JA napisał(a):
    APP2.swf

    > To niby rybie oko?
    Zrobione z trzech zdjęć SAMYANG 8mm. Ale czy to rybie oko? ;)
    --
    Krzysiek

  • 6. Data: 2010-03-27 07:07:19
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-03-27 01:27:10 +0100, Krzysztof 45 <m...@v...pl> said:

    > Zrobione z trzech zdjęć SAMYANG 8mm. Ale czy to rybie oko? ;)

    I ile takich zdjęć jeszcze zrobisz?

  • 7. Data: 2010-03-27 08:56:53
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hokar7$4vm$1@inews.gazeta.pl>,
    JA nabazgrał:

    > I ile takich zdjęć jeszcze zrobisz?

    Jak ktoś umie i lubi, to będzie robił tyle, co każdy inny amator
    widoczków...

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Będę magistrem ekonomii według Google

  • 8. Data: 2010-03-27 11:11:19
    Od: Kyniu <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 26 Mar 2010 16:56:22 +0100, T...@s...in.the.world
    napisał(a):

    > Tym razem pytanie - jak czesto wykorzystujecie posiadane fiszaje.

    5gr do dyskusji http://www.ckfoto.pl/foldery/8mm_artykul.pdf

    Kyniu

  • 9. Data: 2010-03-27 12:04:45
    Od: "Hants" <marcin@WYTNIJ_TOhants.pl>

    <T...@s...in.the.world> wrote in message
    pl...

    > Witam,
    > Tym razem pytanie - jak czesto wykorzystujecie posiadane fiszaje.

    W koncu otrzymalem pocztą długo oczekiwany adaptor PK-4/3, wkręciłem
    zakupionego miesiąc temu Zenitara K2.8/16mm (lezał i czekał na ten adapter)
    i polecialem zrobic 3 foty.

    No i własnie za 140 funtów dostałem pierwszą lekcje fotografii pt: "czym
    jest ogniskowa w aparacie". Fotki z kitowego 14-42 są szersze.. buahahaha...

    Wydaje mi sie, ze zamiast kombinowac jak koń pod góre, wystarczy kupić jakąś
    nakrętkę 0.45x + pierscień makro. Zajmuje mniej miejsca, wazy tyle co paczka
    czipsów i kosztuje 10 razy mniej. Poza tym bardziej funkcjonalne - i górka
    sie zmiesci na obrazku i mrówce mozna robic portrety.

    Dobra - polewajcie sobie teraz ze mnie..

  • 10. Data: 2010-03-27 13:17:04
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <4...@n...home.net.pl>,
    Hants nabazgrał:
> [...]
    > jest ogniskowa w aparacie". Fotki z kitowego 14-42 są szersze.. buahahaha...
    >
    > Dobra - polewajcie sobie teraz ze mnie..

    Gratulujemy: wydałeś 140 funtów by przekonać się, że 14 to mniej niż 16 :D