  • Data: 2010-03-27 21:10:56
    Temat: Re: rybie oko raz jeszcze
    Od: l...@l...localdomain szukaj wiadomości tego autora

    W poście <4bae6574$1@news.home.net.pl>,
    Hants nabazgrał:
    > Dzieki za odpowiedzi. Czyli idąc tym tokiem myslenia - Peleng 8mm, tez nie
    > pokaze mi 180 stopni, a jedynym sensownym rozwiązaniem bedzie dedykowane
    > zuiko 8mm za 600 stówek.

    Peleng ma tą samą ogniskową - będzie miał mniej więcej te same kąty widzenia
    (mniej więcej, bo przy takich ekstremach to już ,,błędy zaokrąglenia'' grają
    poważną rolę). Ale z tego co o nim słyszałem, to lepiej nie tracić pieniędzy
    (kosztuje niemało), bo skłonność do łapania flar czyni go raczej zabawką niż
    sensownym narzędziem.

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Będę magistrem ekonomii według Google