  • Data: 2010-09-21 17:59:18
    Temat: Re: rybie oko Samyang/Falcon - moje wrażenia
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 21 Sep 2010 19:46:59 +0200, m0w wrote:

    > To potrzebne jest by mógł działać światłomierz w trybie automatycznej
    > przysłony.

    OK, do Tv jest potrzebne, ale chyba nikt nie wlacza Tv majac manualna
    przyslone :-)
    Do Av czy M jest zbedna informacja o aktualnej przyslonie.

    > Działało to jednak tylko przy manualnym pomiarze światła. Nie zawsze
    > wygodne, ale zawsz coś. Ja tam wolę jak da się robić na programie A.
    > M używam tylko do statycznych zdjęć.

    Czekaj, bo chyba nie rozumiem -- w tych Nikonach, gdzie juz jest pomiar
    swiatla z obiektywami bez chipa, nie ma go w Av?
    Nie chce mi się wierzyc, musialem Cie zle zrozumiec, prawda?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns