  • Data: 2010-09-20 20:12:26
    Temat: Re: rybie oko Samyang/Falcon - moje wrażenia
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-20 21:37, JD pisze:

    > Gdybyś w swoim wątku o utopieniu aparatu napisał,
    > że chcesz rozbudować system o takie szkła,
    > to może niektórzy nie tak gorliwie odciągali by Cię od Pentaxa.

    Wtedy jeszcze nie wiedziałem :) to nacisk chwili - komercyjny - po
    prostu nagle zbyt dużo ludzi w firmie zaczęło nas pytać o panoramy
    sferyczne - zatem pomyślałem, że trzeba się z tym zderzyć.

    Co do braku automatyki to jakoś myślałem o braku autofocusa (zatem
    luzik), ale jakoś nie wpadłem, że aparat, który ma manualnie przymkniętą
    przysłonę nie potrafi zmierzyć światła przez obiektyw :/ troszkę Nikon
    faktycznie dał ciała (tj. moim zdaniem).

    Wojtek

    --
    ****** www.noclegiwswinoujsciu.pl ******
    noclegi w Świnoujściu, kwatery, pensjonaty, apartamenty, hotele