  • Data: 2009-04-20 11:51:55
    Temat: Re: rozważania nt obiektywów w kompaktach Panasonic
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 20 Apr 2009, j...@a...at wrote:

    > wygoda jest wazniejsza od niewygody tzn preferuja aparat maly ,
    > uniwersalny , nie zdjac sobie sprawy z tego ze duzy wiekszy , ciezszy
    > dalby lepsza jakosc.

    No dobrz.
    Ale ja protestowałem przeciwko słowu "ważniejsza".
    Jak *nie zdają sobie sprawy*, to owa wygoda nie może być "ważniejsza".
    Wybierają pod kątem wygody i tyle - z niczego nie rezygnują, bo
    nie mają świadomości.
    "Ważniejsze" wybieramy jak WIEMY między czym wybieramy.

    A ci o których piszesz "wybierają wyłącznie pod kątem wygody",
    zero porównywania ważności (ważniejsze, mniej ważne...).

    > sa rowniez klijenci , ktorzy zdaja sobie sprawe ze spadku jakosci
    > i wyboru w aspekcie jakosci dokonuja swiadomie

    I tu się w calości zgadzamy.
    To są ci, dla których wygoda jest *ważniejsza* :D (jak również ci,
    którzy dokonują wyboru przeciwnego, dla których ważniejsza jest jakość).

    pzdr, Gotfryd