  • Data: 2013-06-14 12:51:04
    Temat: Re: rosyjskie drogi - może mi ktoś wytłumaczyć?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 14 Jun 2013 11:25:45 +0200, Axel napisał(a):

    > I jeszcze pamietać, żeby _za każdym razem_ wyjąć telefon, włożyć w uchwyt i
    > podłączyć. Za 10-tym razem Ci się znudzi,

    No, tak po prawdzie, gdybym mial zwyczaj wsadzac, to by sie przydalo,
    bo to i telefon pod reka, i zestaw glosnomowiacy (ale wtedy nie 25zl),
    i ladowarka ... ale nie mam zwyczaju i potem ktos dzwoni, a telefon w
    torbie :-)

    > a za 11-tym ktoś zajedzie drogę i
    > potem kupisz kamerę, która po prostu działa...

    Glowny problem w tym ze tu nie Rosja, rzadko mi ktos droge zajezdza,
    wiec wydatek na kamerke wydaje sie nieuzasadniony, ale wiadomo - madry
    Polak po szkodzie, zamiast od razu kupc sobie antyradar, to czeka na
    mandat :-)

    Mam tez troche starych telefonow, niektore by sie nadawaly do
    instalacji na stale, tylko wtedy klopot z kuszeniem zlodzieja ..

    J.