  • Data: 2013-06-14 16:14:20
    Temat: Re: rosyjskie drogi - może mi ktoś wytłumaczyć?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 14 Jun 2013 07:45:48 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > W dniu 2013-06-13 22:18, J.F. pisze:
    > (...)
    > Słabo szukasz - zdarzały się zdarzenia zarejestrowane nawet w czasie
    > reportaży, że o materiałach z pościgów nie wspomnę.

    Dawaj linki.

    > Zresztą nie sądzę,
    > by im wolno było o tak puszczać w eter materiał operacyjny.

    Jakos nie maja problemu z publikacja.

    > Ja nie pisałem o 1 promilu...

    Ale ja pisalem ze to za malo. To trzeba bylo nie protestowac :-P

    > Gdyby miał kamerę wcześniej i "rzetelnie" wrzucał, to miałbyś pewnie
    > ładny materiał, z którego można by złożyć "polish accident
    > compilation".

    Znowu nie taki ladny, kilka raptem, z czego moze dwa ciekawsze ..

    > Zresztą na grupie czasem się pojawiają takie materiały,
    > później cudowanie znikają (czasem ulegają modyfikacji), wcześniej
    > bywały fotograficzne. Znaczy da się...

    jak juz sie auta rozbija, to przez przez wiele minut mozna
    fotografowac. Ale jak ma byc film, to jest pare sekund.
    No i szansa trafienia spada, co zreszta potwierdzasz - bo ile
    widziales wypadkow "na zywo" a nie po fakcie ? Jeden ?

    > A te z Rosji to jakieś specjalnie ciekawe są?

    Sa, to u nas trudno zobaczyc.
    Widziales np jak samochod najechal na zerwana trakcje ?

    J.