  • 1. Data: 2013-06-12 21:35:56
    Temat: rosyjskie drogi - może mi ktoś wytłumaczyć?
    Od: SJS <s...@p...pl>

    Oglądam filmy na YouTube i nic nie rozumiem:
    - czy oni rzeczywiście tak jeżdżą - jeśli tak to co jest tego przyczyną?
    - może to podstawianie się aby uzyskać odszkodowanie?
    - ?
    --
    sjs

  • 2. Data: 2013-06-12 22:01:49
    Temat: Re: rosyjskie drogi - może mi ktoś wytłumaczyć?
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    Na http://www.liveleak.com masz tego więcej.

    > - czy oni rzeczywiście tak jeżdżą

    Tak.

    > - jeśli tak to co jest tego przyczyną?

    Szkolenie, policja, stan dróg, stan pojazdów, alkoholizm.

    > - może to podstawianie się aby uzyskać odszkodowanie?
    > - ?

    Też.

  • 3. Data: 2013-06-12 23:06:42
    Od: BartekK <s...@d...org>

> [...]
    > - czy oni rzeczywiście tak jeżdżą - jeśli tak to co jest tego przyczyną?
    > - może to podstawianie się aby uzyskać odszkodowanie?
    Weź poprawkę, że:
    - na wschodzie "ludu mnogo", aut też, nawet jak tylko 0.1% ma kamerkę -
    to i tak dużo jest rejestrowane.
    - do internetu trafiają tylko "sytuacje ciekawe" - to tak jak z opiniami
    o sprzęcie - 10000 klientów kupi, działa jak ma działać, więc nic nie
    piszą bo co tu pisać, a pechowych 10 klientów kupi i się zepsuje im, i
    napiszą o tym w internecie. Wynik = same negatywne opinie o tym sprzęcie...

    Jak masz dużo rejestrowanego materiału, to też szansa że dużo "dziwnych
    akcji" się uda zarejestrować, a że tylko one trafiają do sieci i są
    "wykopywane na wierzch", to też stan faktyczny jest przeinaczany.
    Dla równowagi: http://auto.fishki.net/comment.php?id=198456#

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 4. Data: 2013-06-12 23:20:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 12 Jun 2013 21:35:56 +0200, SJS napisał(a):
    > Oglądam filmy na YouTube i nic nie rozumiem:
    > - czy oni rzeczywiście tak jeżdżą - jeśli tak to co jest tego przyczyną?
    > - może to podstawianie się aby uzyskać odszkodowanie?

    Nie - kto da wieksza lapowke ten niewinny. Wiec wielu sie wk* i wydalo
    na kamere. A jak wielu ma kamery, to jest z czego wybierac.
    I wrazenie masz ze tam sama dzicz na drodze.
    A jakby tam tak naprawde bylo, to by tyle samochodow nie jezdzilo, bo
    wszystkie bylyby rozbite.

    Statystyki wypadkow mowia ze oni jezdza niebezpiecznie ... ale nie az
    tak bardzo. Ze dwa razy gorzej niz my kilkanascie lat temu.

    Ale tej dziczy troche tam jednak jest, wodki tez duzo, pogoda czasami
    jakiej nie znamy, ale tez czesto widac w tych filmach jakies dziwne
    wypadki, skrajna nieodpowiedzialnosc ...

    ale bywa tez inaczej
    http://www.youtube.com/watch?v=MGEiA80ZL08

    a ty kiedy ostatnio przeprowadziles staruszke przez jezdnie ? :-)

    J.

  • 5. Data: 2013-06-12 23:45:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 12 Jun 2013 23:06:42 +0200, BartekK napisał(a):
    > Weź poprawkę, że:
    > - na wschodzie "ludu mnogo", aut też, nawet jak tylko 0.1% ma kamerkę -
    > to i tak dużo jest rejestrowane.

    Malo. U nas tez juz samochodow troche, a jakos "polish accident
    compilation" nie ma.
    I nawet jakbym mial kamere na stale zamontowana, to bym nie mial co
    pokazac ... no ale moze inni by trafili ...

    J.

  • 6. Data: 2013-06-13 07:53:12
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    > Malo. U nas tez juz samochodow troche, a jakos "polish accident
    > compilation" nie ma.
    > I nawet jakbym mial kamere na stale zamontowana, to bym nie mial co
    > pokazac ... no ale moze inni by trafili ...
    Gdybym miał kamerkę, to bym miał co pokazać. Ale raczej u nas problem
    z brakiem kamer w samochodach niż liczbą samochodów.

  • 7. Data: 2013-06-13 09:08:39
    Od: Sebastian <s...@g...com>

    W dniu środa, 12 czerwca 2013 21:35:56 UTC+2 użytkownik SJS napisał:
    > Oglądam filmy na YouTube i nic nie rozumiem:
    > - czy oni rzeczywiście tak jeżdżą - jeśli tak to co jest tego przyczyną?
    > - może to podstawianie się aby uzyskać odszkodowanie?

    Jest takie powiedzenie, że Rosja to nie kraj ale stan umysłu. Faktem jest, że filmy
    pokazują dość mocno przejaskrawiony obraz ale jest coś na rzeczy - pokazują stopień
    rozwoju cywilizacyjnego w aspekcie motoryzacji - coś jak "daj małpie brzytwę...".
    Osobiście mam wrażenie, że w przeciwieństwie do byłych republik nadbałtyckich czy
    nawet Polski gdzie jest coraz lepiej pod względem kultury jazdy, przestrzegania
    przepisów itp - człowiek radziecki się nie zmieni i takie obrazki będziemy oglądali
    stale.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2013-06-13 15:43:01
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2013-06-13 07:53, Jan Koval pisze:
    > Gdybym miał kamerkę, to bym miał co pokazać. Ale raczej u nas problem
    > z brakiem kamer w samochodach niż liczbą samochodów.

    Wystarczy smartfon i uchwyt za 25zł.

  • 9. Data: 2013-06-13 15:53:17
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    BartekK nabazgrał(a):

    > Weź poprawkę, że:
    > - na wschodzie "ludu mnogo", aut też, nawet jak tylko 0.1% ma kamerkę - to
    > i tak dużo jest rejestrowane.

    75% ludu w Moskwie ma kamerki, spowodowane jest to wyłudzeniami ubezpieczeń
    .. powód ?? u ruskich brak obowiązkowego OC :)

  • 10. Data: 2013-06-13 16:07:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości

    >75% ludu w Moskwie ma kamerki, spowodowane jest to wyłudzeniami
    >ubezpieczeń .. powód ?? u ruskich brak obowiązkowego OC :)

    Znaczy sie co - wybieraja co drozsze auta i sie podkladaja bogatym,
    czy z braku OC kazdy ma AC ?

    Ale wiekszosc tych wypadkow nie wyglada na probe wyludzenia.

    J.