    From: LordBluzg(R) <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: rondo
    Date: Tue, 19 May 2015 17:36:36 +0200
    <mindte$rv5$1@node1.news.atman.pl> <mjf3si$vqu$1@mx1.internetia.pl>
    <2...@t...pl>
    <mjf7li$fdv$1@mx1.internetia.pl>
    <2...@t...pl>
    <mjfc0a$130$1@mx1.internetia.pl> <mjfeeq$jn6$1@dont-email.me>
    <mjfggm$j4a$1@mx1.internetia.pl> <mjfh3p$tua$1@dont-email.me>
    <mjfhvi$oq1$1@mx1.internetia.pl> <mjfi51$2fr$1@dont-email.me>
    <mjfj8q$trr$1@mx1.internetia.pl> <mjfjh4$8a0$1@dont-email.me>

    W dniu 2015-05-19 o 17:06, masti pisze:

    > po raz kolejny mylisz i miesasz tematy. Tak. z tego pasa jazda jest
    > dozwolona tylko tam. Natomias nikt Ci nie zabrania zmiany pasa o ile
    > inne znaki tego nie zakazują. Na filmiku jest linia przerywana. Co
    > oznacza, że masz prawo zmienić pas po upewnieniu się, że ustąpisz
    > pierwszeństwa tym, którzy się na nim znajdują.

    Ta linia przerywana nie jest dla tego kierunku. Gdyby tam była linia
    ciągła (żebyś się odpimpał) to przejazd przez rondo byłby niemożliwy.

    Gdybyś jednak się upierał to myśląc "po twojemu" mogę sobie, zaraz po
    wjeździe na rondo zmienic pas na PRAWY a z prawego na LEWY :) No co? Też
    jest tam linia przerywana a nawet dwie przerywane :] Przez odcinek kilku
    metrów nie ma na moim kierunku żadnej linii więc chyba mogę? :)

    Już Ci wskazałem, że zajmowanie lewego pasa z prawego (przejazd), jest
    niewłasciwe, bo stoi w sprzeczności z art 16/2 gdzie jest napisane:
    Kierujący pojazdem, korzystając z drogi dwujezdniowej, jest
    obowiązany jechać po prawej jezdni. Bo jest to jezdnia dwujezdniowa.

    Tak nawiasem, filmik z YT jest firmowany stroną: wwww.90km.pl

    http://90km.pl/pytaniaiodpowiedzi/ruch-drogowy/jak-j
    ezdzic-po-rondzie-turbinowym/

    To nie ze mną się spierasz a z przepisami :)
    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.