  • Data: 2015-05-15 16:19:49
    Temat: Re: rondo
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-15 o 12:56, szerszen pisze:

    > Byzydura, nie da się tego zrobić nawet wewnętrznym bez zmieniania pasów. Ale tylko
    na wewnętrznym jest to niekolizyjne.

    A co mnie Twoje pasy? Teraz coś Ci udowodnię, znaczy gdzie bredzisz :)

    Zabieram NAKAZY (strzałki) ze skrzyżowania i zaczynam sobie jeździć po
    pasach jak mi się podoba. Przyjeżdżają do mnie z benzyną, tankuje i
    jeżdżę nadal. Pasów jest dziesięć i mam je wszystkie w dupie bo mogę
    sobie zmieniać jak mi się podoba, jeśli nie ma linii ciągłej. OK czy
    masz jakieś "widzimisie"? Oczywiście zgodnie z zasadą, że jak zmieniam
    pas, to muszę przepuscić każdego, który się nim porusza, zgodnie z
    prawostronnym kierunkiem ruchu (czyli nie jezdzę "pod prąd").

    Przy okazji pytanie: Czy mogę COFAĆ na rondzie?

    Teraz inaczej. Maluję strzałki NAKAZU P-8a i co się dzieje? Czy mogę
    zmienić kierunek RUCHU z danego pasa, przecinając inny pas (w poprzek)?
    ...znaczy objechać rondo?

    Pytanie koncowe. CO decyduje o ZAKAZIE zmiany kierunku, czyli zakazie
    zjazdu z WYZNACZONEGO PASA RUCHU:
    a) Strzałka P-8a
    b) pas ruchu

    --