  • Data: 2015-05-12 13:59:03
    Temat: Re: rondo
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-12 o 13:28, Liwiusz pisze:

    > No ale jak taka obserwacja początkującego kierowcy ma związek z tym, że
    > jest to akurat rondo?

    BO STOI TAM C-12! Matko...To ty przecież wyżej wymysliłeś skrzyżowanie
    BEZ C-12 o kształcie "ronda" :D

    > Ta zasada (pierwszeństwo świateł nad znakami)
    > obowiązuje zawsze na każdym skrzyżowaniu, ale nawet ze światłami rondo
    > pozostaje rondem, czyli jeździmy przeciwnie do wskazówek zegara, a nie
    > zgodnie z nimi (moglibyśmy, gdyby nie było znaku ronda a byłyby światła).

    Cały czas o tym piszę ale to ty wymyslasz jakieś "skrzyżowania o
    kształcie ronda bez C-12 z zakazem jazdy w lewo. Ja cały czas piszę, że
    jeśli "Szerszeń wespół z "mastim" napisali że skrzyżowania nie są już
    rondami, dałem wyraz, że jednak SĄ i decyduje o tym C-12. Postawienie
    sygnalizacji zmienia wiele, zalezy to od jej ustawień ale podstawą jest
    tutaj NAKAZ jazdy w prawo, który wymusza C-12.

    > Nie > mam pewnosci czy to pojąłeś.
    >
    > Za to ja mam pewność, że ty nie.

    Nooo, jak sobie wymyslasz skrzyżowania, podobne do ronda to można
    jeździć w lewo :D ale to nie są ronda.

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.