  • Data: 2014-07-07 10:06:12
    Temat: Re: reverse enginieering
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ogólnie to chyba pojawiło się coś nowego, na forach normalnie wysyp
    urządzeń z obsługą pendrivea - Ktoś coś wie? na czym to wszystko chodzi?

    a może Ktoś tu widział jakieś łatwe w obsłudze moduły WiFi, jeden koleś
    na atarowskim forum się pochwalił, ale wali w chuja... może tu Ktoś coś wie?

    P.S. jeszcze co do liba USB do SMT32F107, czy ten OTG obsługujący
    pendrivea obsługuje zarówno zapis jak i odczyt? istnieją jakieś ciekawe
    opisy tego liba w necie? uprzedzając, zapytałem na jedynie słusznym
    powskim portalu tuska i gronkiewicz, otrzymałem wyczerpującą odpowiedź
    "skompiluj, wgraj i zobacz" po czym zostałem zbanowany przez eu...