  • 1. Data: 2014-07-07 09:57:16
    Temat: reverse enginieering
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    jak myślicie jak to może być zbudowane (na czym i z jakim softem)?
    http://allegro.pl/stacja-dyskow-na-pendriva-kolor-sz
    ary-i4398237949.html

  • 2. Data: 2014-07-07 10:06:12
    Temat: Re: reverse enginieering
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    ogólnie to chyba pojawiło się coś nowego, na forach normalnie wysyp
    urządzeń z obsługą pendrivea - Ktoś coś wie? na czym to wszystko chodzi?

    a może Ktoś tu widział jakieś łatwe w obsłudze moduły WiFi, jeden koleś
    na atarowskim forum się pochwalił, ale wali w chuja... może tu Ktoś coś wie?

    P.S. jeszcze co do liba USB do SMT32F107, czy ten OTG obsługujący
    pendrivea obsługuje zarówno zapis jak i odczyt? istnieją jakieś ciekawe
    opisy tego liba w necie? uprzedzając, zapytałem na jedynie słusznym
    powskim portalu tuska i gronkiewicz, otrzymałem wyczerpującą odpowiedź
    "skompiluj, wgraj i zobacz" po czym zostałem zbanowany przez eu...

  • 3. Data: 2014-07-07 19:55:51
    Od: Bogdan Ryszkiewicz <b...@w...pl>

    On 2014-07-07 07:57:16 +0000, feldmarszałek tusk said:

    > jak myślicie jak to może być zbudowane (na czym i z jakim softem)?
    > http://allegro.pl/stacja-dyskow-na-pendriva-kolor-sz
    ary-i4398237949.html

    http://cortexamigafloppydrive.files.wordpress.com/20
    14/02/gotek_usb_floppy_emulator_schematic1.jpg

    Soft oryginalnie "Gotek" ale są alternatywy

  • 4. Data: 2014-07-07 20:39:29
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    dzięki!
    nie bawiłeś się tym STMem?

  • 5. Data: 2014-07-10 12:35:06
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    czy Ktoś wie gdzie ten moduł można zakupić?

  • 6. Data: 2014-07-11 12:44:51
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2014-07-10 12:35, feldmarszałek tusk pisze:
    > czy Ktoś wie gdzie ten moduł można zakupić?

    U mnie w spożywczaku za rogiem, nawet jakąś promocję w tym tygodniu
    zrobili. Kolega potrzebował do jakiegoś komputera przemysłowego to...
    poszedł do przemysłowego. Jak się dowiedział, że w spożywczym jest
    taniej to klął przez trzy dni. Za zaoszczędzone pieniądze mógł sobie
    kupić butelkę piwa i dwie bułki.

    --
    Michał

  • 7. Data: 2014-07-11 18:58:56
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    grant już dostałeś?

  • 8. Data: 2014-07-15 09:36:51
    Od: zuzia <z...@c...pl>

    W dniu 2014-07-07 10:06, feldmarszałek tusk pisze:
    > ogólnie to chyba pojawiło się coś nowego, na forach normalnie wysyp
    > urządzeń z obsługą pendrivea - Ktoś coś wie? na czym to wszystko chodzi?

    To nie jest nowe, tylko Ty jesteś za młody albo nie w temacie.
    Takie stacje mam od kilku lat w maszynach zrobotyzowanych.

  • 9. Data: 2014-07-15 09:41:05
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    no to może byś mi podpowiedział, jeśli nie to po co napisałeś tego
    posta, żeby pochwalić się przed kumplami z po/eu? a może liczysz w ten
    sposób na grancik co?

  • 10. Data: 2014-07-15 09:41:47
    Od: zuzia <z...@c...pl>

    W dniu 2014-07-10 12:35, feldmarszałek tusk pisze:
    > czy Ktoś wie gdzie ten moduł można zakupić?

    u sprzedawcy takich modułów, np.
    http://www.abb.com/productdetails/ABB.PARTS.SEROP3HA
    C040232-001
    http://www.robotsltd.co.uk/product.aspx?product=2239