eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[relacja] wieś -> centrum SCT w Wawie - pół PolskiRe: [relacja] wieś -> centrum SCT w Wawie - pół Polski
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.aabi83.neoplus
    .adsl.tpnet.pl!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.misc.kolej
    Subject: Re: [relacja] wieś -> centrum SCT w Wawie - pół Polski
    Date: Mon, 12 Aug 2024 13:51:59 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <1ri711symu0n8.1ow1j3856gmj3$.dlg@40tude.net>
    References: <v91slk$fil$1@news.chmurka.net> <v94asc$mtp$1@news.chmurka.net>
    <v95osj$t22$1@news.chmurka.net> <v96ede$kps$1@news.chmurka.net>
    <v9agi6$utd$2@news.chmurka.net> <v9b4in$gkb$1@news.chmurka.net>
    <v9b6so$utd$6@news.chmurka.net> <v9baso$lpv$1@news.chmurka.net>
    <v9bdac$r44$1@news.chmurka.net> <v9bf6h$utd$9@news.chmurka.net>
    <v9cok3$tfg$1@news.chmurka.net> <v9cqnc$utd$18@news.chmurka.net>
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
    posting-host="aabi83.neoplus.adsl.tpnet.pl:83.4.34.83";
    logging-data="2867"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    Cancel-Lock: sha1:rfIkuSPRn/K6dTaQ6ujScotT7r8=
    sha256:H6F6pqpmf/X4ish/ysQZdl9fmZbdTJpjEp6Y1JbkyI0=
    sha1:9CDRrT3gmKNmi+keabwvApMkxXU=
    sha256:LxhPoErTJaiqI9GP/NOcHPzQ7b2UYkaqdW4Y5MgK360=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2723491 pl.misc.kolej:994353
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 12 Aug 2024 13:12:44 +0200, Robert Tomasik wrote:
    > W dniu 12.08.2024 o 12:36, RadosławF pisze:
    >> Ale idziesz w złym kierunku. Opłacalność finansowa liczy
    >> się w ładunkach masowych takich jak węgiel czy ruda.
    >> W innych ważny jest czas dostawy. Jak masz na poniedziałek
    >> dostarczyć hurtowni 60 ton wody butelkowanej to pewniej
    >> załadować w piątek trzy tiry niż tydzień wcześniej jeden wagon.
    >> Bo przez tydzień może nie dotrzeć, a oszczędność na transporcie
    >> koleją i tak zeżre koszt przeładunku na tira i dowiezienie
    >> do hurtowni z rampy.
    >
    > Oni tej wody robią miliony butelek dziennie. Jak się coś zaklinuje, to
    > gość dopada i kilkadziesiąt butelek wywala na podłogę, bo na tym etapie
    > butelka ma wartość kilku groszy. Cenę robi dowóz. Spokojne mogą wysyłać
    > "na zapas". To sobie może leżeć na wagonach.

    Nie może, bo zajmuje wagon i tor :-)

    To by może i swietnie działało, jakby nadawca i odbiorca mieli własne
    bocznice.

    Niby można do kontenera, i przeładować cały kontener na "tira", ale
    jak znam życie:
    -pociągiem pojedzie nie wiadomo ile,
    -potem pilne wezwanie "zabieraj pan swój kontener szybko".
    I organizuj tu na gwałt tira z kierowcą, a może i dźwig.

    Byloby inaczej, jakby PKP robiło door-2-door.
    Wzywasz, przyjezdza tir, zabiera kontener, co dalej to juz PKP sprawa,
    ale ma przyjechać tir do adresata.

    Ale jak pomyśleć, ze trzeba np z Wroclawia na terminal, przeładować na
    wagon, potem w drugim terminalu z wagonu na tira, do klienta ... a tir
    ma szanse sie w 4h wyrobić.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: