-
Data: 2024-08-12 18:26:31
Temat: Re: [relacja] wieś -> centrum SCT w Wawie - pół Polski
Od: ptoki <p...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 2024-08-12 08:53, J.F wrote:
> On Mon, 12 Aug 2024 14:29:45 +0200, Robert Tomasik wrote:
>> W dniu 12.08.2024 o 13:51, J.F pisze:
>>>> Oni tej wody robią miliony butelek dziennie. Jak się coś zaklinuje, to
>>>> gość dopada i kilkadziesiąt butelek wywala na podłogę, bo na tym etapie
>>>> butelka ma wartość kilku groszy. Cenę robi dowóz. Spokojne mogą wysyłać
>>>> "na zapas". To sobie może leżeć na wagonach.
>>> Nie może, bo zajmuje wagon i tor ??????
>>
>> Ale ja piszę o zaleganiu w wagonie w drodze. To nie jest tak, ze ktoś
>> kupuje wagon wody i już. Te hurtowanie biorą kilka TIR-ów dziennie.
>> Wysłanie tego torami spowodowałoby powiedzmy kilkudniową przerwę a
>> potem, niech sobie jadą i tydzień, byle regularnie.
>
> Problem w tym, ze Polske pociąg powinien w jeden dzien przejechac.
> Co w zasadzie nie jest problemem, swietnie, ale jak gdzies utkną ...
> to potem nie będzie miejsca w hurtowni, jak juz ruszą :-)
>
> Jedyna nadzieja, ze torów i bocznic u nas za mało na takie
> magazynowanie.
>
Bo problemem jest szybki obrot.
Masz ciezarowke to masz i ciagnik i w nim kierowce.
Rozladujesz to w 10 minut ciezarowki nie ma i sama szuka se nastepnego
ladunku. I "sama" se po niego pojedzie. Krotka droga.
A wagon? Stoi, zeby go ruszyc trzeba fikusna maszyne, zeby wyslac na
drugi koniec polski trzeba miec odpowiednie polaczenie albo sklad
zestawic i to trwa. I ten wagon zaladowany stoi. A jakby tak trzeba zeby
nie zagrzalo sie w lato ani nie zamarzlo w zime? W ciezarowce nie zdazy
zamarznac ani sie ugotowac w jeden dzien.
No i trzeba miec bocznice z wjazdem z hali. Bo jak masz zaladowac na
auto to juz prosciej jechac do klienta od razu...
Nawet niemce koleja duzo kontenerow z statkow nie woza.
Ojciec mi kiedys gadal ze u niego w robocie zamawiali wegiel spod
oswiecimia zamiast niedaleko z bytomia. Bo z oswiecimia przyjezdzal
wagonem a z bytomia nie wolno bylo wagonem bo za blisko.
A im pasowalo ten wegiel w wagonie trzymac zanim rozladowali i dowiezli
do domow (przedsiebiorstwo komunalne).
>
> to jest jakies 2 tys m^3 dziennie, 2 tys ton. Ile tir potrafi
> załadować - 20, 25 ton? 40-50 tirów.
> Chyba, ze butelki cięzkie.
>
40-50 ale prawie kazdy do kad inad.
I to nie tak ze co dziennie do tych samych miejsc.
Nie wiem jak to markety robia, czy ciezarowka odwiedza 3-4 markety az
wszystko rozladuje czy rozladowuja calosc i rozwoza mniejszymi?
Tak czy siak jakos do kazdego auchana czy kauflanda trzeba dowiezc.
A w jednym nie ma chyba potrzeby trzymac 20ton wody mineralnej...
--
Lukasz
Następne wpisy z tego wątku
- 12.08.24 18:15 ptoki
- 12.08.24 20:18 io
- 12.08.24 21:11 Jacek Maciejewski
- 08.08.24 13:42 RadosławF
- 16.08.24 11:25 SW3
- 17.08.24 23:57 ptoki
- 19.08.24 20:50 Pixel(R)??
- 20.08.24 07:12 io
- 20.08.24 18:09 Pixel(R)??
- 21.08.24 11:04 io
- 21.08.24 17:34 Pixel(R)??
- 21.08.24 18:46 io
- 19.08.24 11:55 io
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A